Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 15:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Hejsa alle.

Jeg vil gerne igang med at dyrke min egen skunk på min altan. Er der nogen der kan hjælpe mig igang??? Planer er at jeg regner med at dyrke 10 planter, spørsmål 1 hvor mange gram ville det give?. Så vil jeg gerne have en der er for begyndere og ikke vokser jeg for høj? Rusen må derne være opturs high ;O). Nogle forslag

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Du bør helt sikkert starte med at læse denne

Du vil nok få svært ved at finde en sort der ikke bliver høj men stadig giver "opturs skævert" (går ud fra du mener sativa skævert?) da de fleste sativa dominerede planter bliver høje. Lowryder bliver ikke særlig høj men passer ellers ikke på dine krav.

BBQ var måske en mulighed. Den er fremavlet på en altan og vil uden problemer blomstre færdig på din altan (hvis den er sydvendt). Den giver dog mest en indica skævert så vidt jeg har forstået. Har nogle BBQ frø liggende, du kan bare pm hvis du finder sorten interresandt

Mvh Farmand

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

molte skrev:
Jeg vil gerne igang med at dyrke min egen skunk på min altan. Er der nogen der kan hjælpe mig igang??? Planer er at jeg regner med at dyrke 10 planter, spørsmål 1 hvor mange gram ville det give?. Så vil jeg gerne have en der er for begyndere og ikke vokser jeg for høj? Rusen må derne være opturs high ;O). Nogle forslag

Tag og dyrk dine 10 planter. Når du har gjort det, så ved du hvor umuligt og mystisk dit spørgsmål er ;) :)

Der er sorten. Der er om du putter i moder jord eller potter. Der er din gødning. Der er det danske vejr. Der er mug. Der er sygdom. Der er hvor religiøst du trimmer dine planter eller hvor mange dækblade du vil acceptere. Der er trim og hvordan du kan udnytte det.

Held med det :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]