Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 00:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 2 grows????
Hej jeg er helt grøn og skal nu starte mit første grow hvilket jeg glæder mig til men også frygter. Jeg har bestilt 2 slags seeds 1 Hawai x skunk#1 og Early miaty, nu er det jeg tænkte på om man ikke kunne pkante 10 frø i april, høste efter 8-10 uger og imens det tørrer kun jeg plante 10 mere?????. Hvilke størrelse potter skal man bruge jord gødning, er der andet?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

..

Senest rettet af Dekadenz 27 nov 2007 23:13, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Citat:
Det er nok meget optimistisk at tro du kan høste efter kun 8-10 uger - de sorter du har valgt tager væsentlig længere tid en det - nok nærmere det dobbelte. De er nok først høstklare henne i august/september.

det er rigtigt. fotoperioden (belysningstiden) skal forkortes væsentligt før at planterne går i blomst og potensen forøges.

Titel:
hampdyrker skrev:
Citat:
Det er nok meget optimistisk at tro du kan høste efter kun 8-10 uger - de sorter du har valgt tager væsentlig længere tid en det - nok nærmere det dobbelte. De er nok først høstklare henne i august/september.

det er rigtigt. fotoperioden (belysningstiden) skal forkortes væsentligt før at planterne går i blomst og potensen forøges.

HVOR LANG TID TAGER DET GENERELT FRA DU HSR PUTTET FRØEN I HORDEN TIL DU KAN RYGE DEN

Titel:
Medlem

molte skrev:
HVOR LANG TID TAGER DET GENERELT FRA DU HSR PUTTET FRØEN I HORDEN TIL DU KAN RYGE DEN

ved ikke om du har læst denne guide http://dcfonline.dk/cf/
hvis du har, så læs den igennem et par gange mere, den er ret god :)
og slå caps fra please

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
til molte: HVIS DU TÆNKER PÅ EN CANNABIS PLANTE, SÅ ER DET GENERALT EN 3 MÅNEDERS PLANTE... MEN DU KAN DA RYGE DEN SÅ SNART DEN KOMMER OP AF JORDEN, DU FÅR BARE IKKE NOGET UD AF DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111

til jer andre

hvis du tænker på en cannabis plante, så er det generalt en 3 måneders plante... men du kan da ryge den efter 2-3 dage, du får bare ikke noget ud af det så....

.- skal dog siges at man sagtens kan have den i længere tid, og kortere tid :)

Titel:
Medlem

Citat:

det varierer fra sort til sort. lowrider tager 2måneder fra du planter den til du kan ryge den da den er autoblomstrende. andre skal have f .eks 44/45dage i blomst og nogle skal have helt op imod 16-17 uger i blomst før at de er 100% færdige.

flot svar spiffy
:roll: :wink:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Østjylland
Blomstring det handler om hvordan lys/mørke er fordelt på døgnet.
Hvis du har to ens udefrø, så vil de blomstre på de samme tidspunkt af sensommeren/efteråret uanset om det ene er sat tidligere end det andet. - Dem der bliver sat sent vil bare ikke nå at blive så store før de blomstrer.

Hvis du gror Low Ryder, som er autoblomstrene, så vil du nok kunne nå et par grows over sommeren.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]