Hej folkens - første indlæg!
Jeg er netop begyndt på mit andet grow nogensinde, som også er mit første indendørs grow. Jeg har købt en HPS 400 w, og den hænger ca ½ meter over de 13 små potter med frø.
frøene er 11 x Jock Horror + 2 x frø fra mit eget dyrk i sommers
men så er det mit problem er opstået, for jeg startede med at spire frøene i noget vådt køkkenrulle, ligesom på dcfonline.dk/cf/ hvorefter jeg puttede frøene ca. 1-1½ cm ned i jorden.
kun én af planterne er kommet op og er blevet til en kim-plante indtil videre, og der er gået omtrend 2 uger. (det er et af mine egne 2 frø, så ingen af Jock Horror planter er kommet op af jorden endnu, på trods af at jeg kun har plantet de frø som var spiringsdygtige)
jeg TROR ikke at jeg har overvandet, men jeg var væk en periode på 3 dage og har muligvis givet dem for meget vand at leve på? jeg har ikke gødet indtil videre.
min jordblanding består af ca 50% pottemuld, 20% sand, 20% aske og 10% lecasten.
hvor lang tid bør jeg vente før jeg kan regne med at frøene er døde, for i så fald køber jeg nogen nye frø og startet forfra - ærgeligt med forsinkelse og udgift på gode frø, men udgifterne er jo intet mod hvad jeg ellers kommer til at give for mit indendørs grow.
og kan der være forskel på spiringstiden mellem de forskellige sorter?
på forhånd tak
Ganja-Man[/b]