Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 12:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Marken er et lille projekt, som mig og min gode kammersjuk fandt på i en vild beruset tilstand af noget herligt ryst. ;) Idéen går kort og godt ud på følgende: Vi har fundet en mark i det danske land, hvor der aldrig er en sjæl at finde. Her vil vi dyrke noget 1. klasses udendørs skunk, men hertil er der selvfølgelig en masse gode tips, man kan få brug for. Jeg håber denne tråd vil blive fyldt med tips og gode idéer, så det ikke kun er os, men næsten alle (der har adgang til en lignende mark) kan få udbytte af netop denne tråd. :)

Og denne tråd vil forhåbentlig være aktiv i de to måneder, hvor vi ser planterne vokse op og tilsidst blive formet til en dejlig klump ryst og selvfølgelig lidt skunk. ;) Billeder/opdateringer vil komme løbende. :)

Kort og godt har vi forestillet os følgende:

Vi køber i dag 10-20 frø (Caboon i Aalborg - spørger hvilket der bedst kan dyrkes udendørs på denne årstid). Derefter tager vi ud på marken, men hertil kommer spørgsmålene så:

Hvordan skal de plantes i jorden? Hvordan kan man se, hvilket der er hun -og hanplanter - og skal hanplanterne ikke bare fjernes? Flere spørgsmål kommer løbende, og gode tips samt gode idéer er mere end velkomne! :)[/i]

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Et guerrilla grow, er noget af en plage pga. vanding og diverser hampeædende insekter og udyr.

Et godt trick til at holde dræbersneglene væk: Skær bunden af en spand, stil den på marken (grav den lidt ned så den står fast) og placer en plante i den. Smid et godt lag leca i (ja, jeg elsker det!), dette holder på fugten.

Titel:
Junior medlem

et andet godt råd er at prøve at søge lidt selv først..
Der har været mange tråde om guerillagrow her på siden

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Jeg vil godt anbefale Christian Florestans Marijuana-guide som hjalp mig rigtig meget første gang jeg skulle til at gro.

Mvh Jonas!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]