Marken er et lille projekt, som mig og min gode kammersjuk fandt på i en vild beruset tilstand af noget herligt ryst.

Idéen går kort og godt ud på følgende: Vi har fundet en mark i det danske land, hvor der aldrig er en sjæl at finde. Her vil vi dyrke noget 1. klasses udendørs skunk, men hertil er der selvfølgelig en masse gode tips, man kan få brug for. Jeg håber denne tråd vil blive fyldt med tips og gode idéer, så det ikke kun er os, men næsten alle (der har adgang til en lignende mark) kan få udbytte af netop denne tråd.

Og denne tråd vil forhåbentlig være aktiv i de to måneder, hvor vi ser planterne vokse op og tilsidst blive formet til en dejlig klump ryst og selvfølgelig lidt skunk.

Billeder/opdateringer vil komme løbende.

Kort og godt har vi forestillet os følgende:
Vi køber i dag 10-20 frø (Caboon i Aalborg - spørger hvilket der bedst kan dyrkes udendørs på denne årstid). Derefter tager vi ud på marken, men hertil kommer spørgsmålene så:
Hvordan skal de plantes i jorden? Hvordan kan man se, hvilket der er hun -og hanplanter - og skal hanplanterne ikke bare fjernes? Flere spørgsmål kommer løbende, og gode tips samt gode idéer er mere end velkomne!

[/i]