Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 01:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: DK - KBH - 2300
Hey, hva så folks..!

Er der nogen herinde der har haft god erfaring med dyrkning indendørs i kunstlys..? Hvis ja, hvor meget lys dagligt og hvor kraftigt..?
Pottestørrelsen og jordblandingen ku eventuelt os være interessant..

Junior medlem
Brugeravatar

CBN skrev:
Hey, hva så folks..!

Er der nogen herinde der har haft god erfaring med dyrkning indendørs i kunstlys..? Hvis ja, hvor meget lys dagligt og hvor kraftigt..?

Altså, hva for noget lys har du ? For at begynde med, kan du bruge lystofrør,Sparepære, bare indtil de bliver større. Mine gror fint med det lige nu, de skal bare 6-10cm over planterne. Og de skal nok have 18-24 timer. og når de er ved at blomstre, skal de give dem 12-14 ;)

MVH Krono

Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
CBN skrev:
Hey, hva så folks..!

Det lyder umiddelbart som en rigtig dårlig idé at begynde at dyrke hamp på din efterskole.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Støtter mig op ad jaspars melding.. Er uden tvivl hjemsendelses grund, med mindre efterskolen ligge i thy lejren ;)

Titel:
Medlem

STRAM OP og brug søgefunktionen

Titel: Lukket
Bare for at skære det ud i pap, ikke at folk ikke allerede har gjort dig opmærksom på det, så er det her godt nok det mindst gennemtænkte projekt jeg har hørt om siden ham der ville dyrke i en papkasse med en akitekt lampe.

Drop du enhver tanke om at dyrke weed på din efter skole, nu ved jeg ikke hvordan det er idag. Men i sin tid kostede det mine forældre en del penge at sende mig på efterskole, hvorfor søge på efterskole og gå igang med noget der vil få dig smidt ud hvis/når det bliver opdaget.

Tråd lukkes da der ikke er nogen point, i at fortsætte med noget der så dårlig en ide.

En ting jeg lærte på efterskole, var at man skal holde sin kæft 100% med ALT hvad man fortager sig der er bare det mindste lys sky og at det er bedst at vente til man ikke sætter sin fremtid på spil. Ikke at det er verdens undergang, men det er shit man godt kan undvære så vent.

Du skal selvfølig være velkommen til at læse og stille spørsmål, så du kan lære teorien bag ved det hele, men når du fortæller du stadig er i folkeskole alderen og går på efterskole. Vil folk nok være knapt så behjælpelige, med go grund og ikke for at være "dum"

MVH :twisted:
Piercer

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]