Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 15:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 125 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Hvor stor Yeild giver min Jack Herrer?
Afstemning sluttede 01 maj 2011 20:59
50gram 42%  42%  [ 5 ]
100gram 50%  50%  [ 6 ]
200gram 8%  8%  [ 1 ]
300 og over.. 0%  0%  [ 0 ]
Afgivne stemmer : 12
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

MaximumG skrev:
Sagtens. Og sørg lige for konen kommer med i baggrunden? :P .. hehehe

Du skal flushe med ca 5x den mængde jord der er i potten.. selvfølgelig ikke på EN gang, men over et par timer.. og husk at lade dem dryppe godt af :)

kan jeg lade være med at gøre dette og bare lade planten tage sig sammen?

for jeg har ikke et "privat" toilet eller vask jeg kan give dem vand i.. og det bliver nok lidt svært i skabet da der kommer til at være alt for meget fugt..

:peace: :?:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
Du ku tage en spand, og stille den deri før du flusher? :) ..

Medlem
Brugeravatar

MaximumG skrev:
Du ku tage en spand, og stille den deri før du flusher? :) ..

faktisk et rigtig godt bud men det er de største spande jeg har :(... prøver mig lige frem med at give den rent vand hele tiden og håbe der ikke kommer for meget fugt...

Medlem
Brugeravatar

jeg giver også kun min rent vand resten af ugen og så må jeg se hvordan den så har det. indtil videre gårdet godt. den vokser fint :)

Medlem
Brugeravatar

mini-møller skrev:
jeg giver også kun min rent vand resten af ugen og så må jeg se hvordan den så har det. indtil videre gårdet godt. den vokser fint :)

samme her mate :) har gjort hvad jeg kunne for at redde den lilles blade men tror nu det er uundgåeligt.. fuck it.. den klare sig nu nok alligevel..

men ville smide nogle billeder fra igår aftes til jer :) nyd dem

Billede
Billede
Billede

hun bliver pænere og pænere..! <3 :peace:

Medlem
Brugeravatar

ser sku godt ud mester :D

har hørt man kan gøre min plante mere busket.? nogle der ved hvornår og hvordan.?

Medlem
Brugeravatar

Google > beskæring hedder pruning på engelsk, så søg cannabis pruning technique eller fim pruning som er en lidt mere advanceret beskærings teknik.
Tjek evt LST som er i samme boldgade men beregnet til hvis man har lavt til "loftet".

Medlem
Brugeravatar

TommyTheBat tænkte mest på hvornår jeg kunne gøre det med min plante :) men tak for svaret :)

Medlem
Brugeravatar

mini-møller skrev:
TommyTheBat tænkte mest på hvornår jeg kunne gøre det med min plante :) men tak for svaret :)

der hvor du kan se min plates stamme går i 2. der har jeg beskåret min :).. brugte cfmg til det og lavede FIHM cut :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mr.Greenthumb skrev:
mini-møller skrev:

der hvor du kan se min plates stamme går i 2. der har jeg beskåret min :).. brugte cfmg til det og lavede FIHM cut :)

FIHM? .. hedder det ikke FIM cut? .. og er det ikke der hvor man gerne sku ende ud med mere end 2 topskud? .. det ligner bare en almindelig topping du har lavet? :)DP

Medlem
Brugeravatar

MaximumG skrev:
Mr.Greenthumb skrev:
mini-møller skrev:

FIHM? .. hedder det ikke FIM cut? .. og er det ikke der hvor man gerne sku ende ud med mere end 2 topskud? .. det ligner bare en almindelig topping du har lavet? :)DP

jo sorry jeg huskede forkert.. jeg har lavet en almindelig topping..
Billede

som ses her :peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mente jeg nok :) .. Idéen bag en FIM topping er at ramme både stamme og skuddene således at man få klippet den øverste halvdel af selve topskudet halvt igennem (også igennem de 2 sideskud) ..

Teorien bag det, er at planten blir forvirret og ikke kan finde ud af hvor mange skud den har, og derfor får top/side skuddene til at dele sig.. i nogle tilfælde i op til 4-6 topskud ..

havde du klippet 2 mm længere ned på planten, havde du måske ramt rigtigt.. men det en svær teknik :)

Medlem
Brugeravatar

MaximumG skrev:
Mente jeg nok :) .. Idéen bag en FIM topping er at ramme både stamme og skuddene således at man få klippet den øverste halvdel af selve topskudet halvt igennem (også igennem de 2 sideskud) ..

Teorien bag det, er at planten blir forvirret og ikke kan finde ud af hvor mange skud den har, og derfor får top/side skuddene til at dele sig.. i nogle tilfælde i op til 4-6 topskud ..

havde du klippet 2 mm længere ned på planten, havde du måske ramt rigtigt.. men det en svær teknik :)

det er et billede fra CFL guiden :)...

har et andet spørgsmål også.. mine små ukendte strains er begyndt at lave små hvide fimmer hår ved siden af dens skud.. ligner slet ikke dem på jack herrer.. (det skal siges at jeg blev advaret om at de kunne gå Trans)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ved siden af skuddene.. du mener små kugler som vokser fra stammen af, med små hvide hår stikkende ud af? :)

Medlem
Brugeravatar

MaximumG skrev:
ved siden af skuddene.. du mener små kugler som vokser fra stammen af, med små hvide hår stikkende ud af? :)

nej mener små fimmer hår som vokser ud af stammen :S... ved godt hvordan nosser ser ud.. og det er ikke sådan! :shock:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg snakker heller ikke om nosser? :)

Jeg snakker om kugler der sidder ved siden af skuddene.. hele vejen op langs stammen.. ved alle skuddene er der 2 af dem.. man kan vel sige at det er skuddenes nosser.. .. .. ... .. jeg snakker ikke om plamager af boller, som hankøn ellers ville være tegn på.. bare enlige store kugler med 2 hår stikkende ud af..

Medlem
Brugeravatar

MaximumG skrev:
Jeg snakker heller ikke om nosser? :)

Jeg snakker om kugler der sidder ved siden af skuddene.. hele vejen op langs stammen.. ved alle skuddene er der 2 af dem.. man kan vel sige at det er skuddenes nosser.. .. .. ... .. jeg snakker ikke om plamager af boller, som hankøn ellers ville være tegn på.. bare enlige store kugler med 2 hår stikkende ud af..

okay efter lidt research fandt jeg ud af det er en dame :) ellers tak for hjælpen maxi! :peace:

Medlem
Brugeravatar

En lille Hjælp mig update da jeg ikke helt kan finde ud af hvad der sker her efter et flush på denne plante...

alle råd er velkomne.. har konsulteret de fleste guides og kan ikke helt finde ud af hvad der sker?....

Billede

:peace:

Medlem
Brugeravatar

jeg ville skyde på for meget vand på en gang .?

Medlem
Brugeravatar

mini-møller skrev:
jeg ville skyde på for meget vand på en gang .?

så ville den starte med ældre blade... jeg ved godt hvordan en overvanding ser ud... og desuden startede problemerne inden jeg flushede.. men virker lidt som om flushet har gjort det går hurtigere.. den sugede en masse af det fra flushet og er faktisk næsten tør allerede...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 125 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]