Crimelife nykøbing falster
Lørdag eftermiddag sidder homie/sambo mathias og mig og stener WoW og ryger jays.. har lige samlet den syge gruppe til BRD.. så banker det på døren..
et lidt for "alvorligt" bank.. så vi slukker jay´en og mathias åbner... og ganske rigtigt, der står panserne.. som syntes der lugtede af en hel hashklub ude på gangen (yea right, i nyk har panserne så lidt at lave at de går ind og "lugter" i tilfældige opgange.. lorte stikker naboer)... nåh men mathias og mig er pænt baske så vi sætter os til at stene Robot Chicken, mens panserne ransager lejligheden og venter på en narko-hund.. pænt sjovt! både fordi Robot chicken er pænt sjovt men også fordi det gav os en undskyldning for at sidde og grine af panserne... hvis der er noget de ikke er uddannet til at håndtere må det være flinke/ligeglade "criminals".. man kan nærmest se desperationen lyse ud af dem! og når de begynder at undersøge en engangslighter ved man den er heeelt gal!

nåh men det ku de jo ik helt kapere så i et desperat forsøg på at aktivere os lidt får de mig til at vise dem kælderrummet.. vi står så nede i gangen og chit-chatter om ingenting, da panserfar henslængt bemærker at der kommer et kamerahold og filmer!!!! (som om det er det mest normale i hele verden at når man lige er blevet busted vil man da gerne filmes) det viser sig at station 2 er i byen og dette er åbenbart så lidt der sker på falster.. men jeg siger det gider jeg ik være med til, men da det er mathias´ lejlighed må han bestemme i den.. lidt efter går vi op igen og jeg når lige at se mathias´ stå og skrige "i skrider bare ud af min lejlighed med det kamera!" faktisk sjovere end Robot Chicken...
nåh men der går lidt og de skrider igen og vi skaffer en ny nold...
men hvis i vil se hvor gangster der er på falster skulle det gerne komme på TV2 i aften 20:50
ps. lortenaboer! vi får vores hævn!!