Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 15:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 125 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Hvor stor Yeild giver min Jack Herrer?
Afstemning sluttede 01 maj 2011 20:59
50gram 42%  42%  [ 5 ]
100gram 50%  50%  [ 6 ]
200gram 8%  8%  [ 1 ]
300 og over.. 0%  0%  [ 0 ]
Afgivne stemmer : 12
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
Hey mate. godt at se skabet skinne i dejlig hvid farve :) .. det blir du glad for i længden..

Du skal dog lige være opmærksom på kimplanterne i starten.. som du nok selv kan se hænger dine kimplanter med bladene og det ikk så godt.. da de nemlig skal passes ekstra godt på i starten.. personligt selv ku jeg godt mene det skyldes overvanding.. men er ikk sikker.. bare pas lidt på med vandet fremover hvertfal.. for det ser ikk godt ud :/ ..

Men hey.. det skal nok lykkes for dig.. skal du bruge nedbinding i dit projekt?

Medlem
Brugeravatar

MaximumG skrev:
Hey mate. godt at se skabet skinne i dejlig hvid farve :) .. det blir du glad for i længden..

Du skal dog lige være opmærksom på kimplanterne i starten.. som du nok selv kan se hænger dine kimplanter med bladene og det ikk så godt.. da de nemlig skal passes ekstra godt på i starten.. personligt selv ku jeg godt mene det skyldes overvanding.. men er ikk sikker.. bare pas lidt på med vandet fremover hvertfal.. for det ser ikk godt ud :/ ..

Men hey.. det skal nok lykkes for dig.. skal du bruge nedbinding i dit projekt?

jeg er godt klar over at de hænger lidt med mulen.. men det skyldes de er blevet pottet om aftenen inden og fået måske lidt for meget vand :roll: ..

sjovt nok sad jeg og læste om nedbinding igår og tænkte det nok ville hjælpe lidt på mit pladsproblem.. :P

ud over det skal det siges at jeg har skaffet gødning i form af Holland hydroponics grow&bloom&micro.. men det kommer jo først ind i billedet her om et par uger :P...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Godtnok tidligt at ompotte sådan en bette baby der :) .. men okay.. den ser fin ud! :)

Medlem
Brugeravatar

Jah og de har også taget skade fra det.. lidt nederen at de er bagud med fint nok for mig, da det giver mig mere tid til at skaffe nr.2 pære og reflektor som kommer når der engang ruller penge ind på kontoen...

men her er en update.. 24/3-2011..

Billede
Billede

og nogle nye billeder af setup'et..
Billede
den store hiver luft ind bagfra fordi der blev alt for varmt derinde... den anden bliver støvet med vand og blæser fugtig luft på planterne gennem cpu køleren :P
Billede

:peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
det ser sku hyggeligt ud :D

Medlem
Brugeravatar

Manze skrev:
det ser sku hyggeligt ud :D
:mrgreen:

nå kan ikke sove så update her 27/3 ca 3 uger gammel..
Billede

Billede

forresten så er det Vitalink Micro grow og bloom gødning jeg har fået hjem og er begyndt stille og roligt at fodre denne her med grow men den virker lidt som om den bare er slow :(..

Medlem
Brugeravatar

Citat:
Originally Posted by jackthelad21

i toped my plant when it was only 10" tall and i dint know wot the sex of it was until i put in flower.
and as for you reflector i hope this gives you an idea
http://www.thctalk.com/cannabis-foru...-only-%A33.45p
or this
http://www.thctalk.com/cannabis-foru...r&daysprune=60

blev lige nødt til at dele de her to Diy Reflektore.. tror jeg forsøger mig på den med siden fra en computer..

EDIT:

tror også det er ved at være tid til en ompotning... hvad syntes i? tror jeg går efter den i midten..
Billede

Medlem
Brugeravatar

Vælg dog den store, du ender jo alligevel der ret hurtigt, du skal jo bare vande lidt mere og ikke så tit.
Den er ellers pæn, den ene, thumps up :D Det kan kun blive godt, med den.
Men hvad sker der med de 2 i samme potte? :o

Medlem
Brugeravatar

Potper skrev:
Vælg dog den store, du ender jo alligevel der ret hurtigt, du skal jo bare vande lidt mere og ikke så tit.
Den er ellers pæn, den ene, thumps up :D Det kan kun blive godt, med den.
Men hvad sker der med de 2 i samme potte? :o

det er to udendørs planter jeg har fået fra en ven.. de skulle lige have lidt first aid.. er igang med at potte dem om nu..

:peace:'

Edit:

så hygger de sig sku :D.. tror jeg skal have sat den store blæser på snart men det virker som om stammen holder sig meget tyk alligevel :)..

Billede

Medlem
Brugeravatar

Den store, en Jack Herer?, blir stor og får store og tunge buds, har jeg læst, så det er nok en god ide at give den noget blæs mens den har den størrelse :D ....og så skal den mindre nok komme efter det.
Det var godt du valgte den store potte, (og du må ikke spare på jorden), for stor potte=stor plante :)

MaxG skrev på et tidspunkt 5L = 0,5m plante og 10L = 1m plante, nem regel :)
Alt i alt nydeligt, harmoni i skabet :D

Medlem
Brugeravatar

Potper skrev:
Den store, en Jack Herer?, blir stor og får store og tunge buds, har jeg læst, så det er nok en god ide at give den noget blæs mens den har den størrelse :D ....og så skal den mindre nok komme efter det.
Det var godt du valgte den store potte, (og du må ikke spare på jorden), for stor potte=stor plante :)

MaxG skrev på et tidspunkt 5L = 0,5m plante og 10L = 1m plante, nem regel :)
Alt i alt nydeligt, harmoni i skabet :D

hehe jeg aner ikke hvor mange liter denne potte er på men vil skyde på en 50 stykker.. måske 60.. og jeg har valgt at vente med mere jord så jeg senere kan fylde nyt friskt jord i og blande lidt rundt i det hele ( har en ide om det måske hjælper? :P :lol: ) men håber jeg får hentet den blæser imorgen.. har pisse travlt for tiden og det passer jo entlig bare sig selv.. tror jeg har overvandet lidt i den nye jord men håber på den klare det.. har i øvrigt tænkt mig at købe frø imorgen :)!

Medlem
Brugeravatar

Skal jeg gætte ud fra den pilsner flaske i v. hjørne så er 10-12L nok et godt gæt, og ret passende for dit skabs højde / plante, du kan sagtens smide mere jord i :) . Dog behøver du ikke at rode op i jorden, så undgår du også at beskadige rodnettet. Jeg smed selv mere jord på mine egne. Indså at jeg var lidt for nærig med jorden og smed mere på, det er vist nok et af de steder man ikke skal spare alt for meget. Men man behøver heller ikke at købe det dyreste jord man kan få. Det beviser MaxG jo :) .

Spændende at se se om den bette, kan få mere kraft i dit skab. Det skal nok blive godt :D

Medlem
Brugeravatar

Potper skrev:
Skal jeg gætte ud fra den pilsner flaske i v. hjørne så er 10-12L nok et godt gæt, og ret passende for dit skabs højde / plante, du kan sagtens smide mere jord i :) . Dog behøver du ikke at rode op i jorden, så undgår du også at beskadige rodnettet. Jeg smed selv mere jord på mine egne. Indså at jeg var lidt for nærig med jorden og smed mere på, det er vist nok et af de steder man ikke skal spare alt for meget. Men man behøver heller ikke at købe det dyreste jord man kan få. Det beviser MaxG jo :) .

Spændende at se se om den bette, kan få mere kraft i dit skab. Det skal nok blive godt :D

mange tak for rådet :) men syntes jeg vil vente til der er lidt mere stamme før jeg smider mere jord på :D ellers så får den jord op til bladene.. xD

vil også lige vise jer den afsluttede omplantning af de 3 ukendte strains jeg har derinde :) de virker meget sundere og har smidt de blade som blev beskadiget..
har også fået 2 hånd blæsere som kører på 2xAA batterier.. de er ret kraftige i forhold til det er en håndblæser.. så har valgt at bruge dem som extra blæs indtil jeg får hentet min store blæser :)... her er lidt pics..

Billede

Billede

:peace: ' n ' love

Medlem
Brugeravatar

Piphans blæser på pussy marijuanacat :lol: . LOL.

Medlem
Brugeravatar

Potper skrev:
Piphans blæser på pussy marijuanacat :lol: . LOL.

haha :mrgreen: har rigget en af dem til at sidde til en nokia oplader istedet og må sige at det har erstattet hele mit blæser system :mrgreen: LONG LIVE TWEET!!

Medlem
Brugeravatar

hey allesammen her er en lille update på de fleste planter..

ukendt strain(den pæneste af de tre):
Billede

min jack herrer. mellem 20 og 30 dage gammel:
Billede
i kan se at jeg har toppet planten på FIHM måden tror jeg det hedder.(gider ikke kikke efter på CFguide) :P det virker som om at det har virket rigtig godt! den har lavet de 1-2cm skud i toppen på 2 dage efter jeg har toppet den...
Billede

EDIT: Jack er 18cm og de andre er 5-10cm...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Yo mate. Det ser godt ud det der. :) glæder mig til at se dem når de blir lidt større..

overvejet at smide alle dine billeder i EN tråd? :) .. gør det langt mere overskueligt ;) ..

Medlem
Brugeravatar

MaximumG skrev:
Yo mate. Det ser godt ud det der. :) glæder mig til at se dem når de blir lidt større..

overvejet at smide alle dine billeder i EN tråd? :) .. gør det langt mere overskueligt ;) ..

ja har overvejet det :) ... men syntes det er lidt nice´ere at folk faktisk læser med i tråden! :mrgreen:

lige målt jack til 28cm og den lille til 17cm :) det begynder at gå stærkt

Medlem
Brugeravatar

Her er blæseren jeg satte ind for et par dage siden.. virker pisse godt og er næsten helt silent..

Billede

smider nogle flere billeder af planterne senere :peace:

Medlem
Brugeravatar

hvem er det der ligger i sengen på det ene billede.? hun har da en sød røv haha. godt billede. og det ser ud som om dine planter har det godt :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 125 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]