Det kan jeg da godt forstå!

.. det også skide hyggeligt bare at gå og se dem vokse og sådan.. er ved at blive gammel.. hvad blir det næste? børn?

.. ærgeligt med dig og panserne, men forstår stadig ikk hvordan de fandt dig, hvis du brugte kulfilter .. anyways.. det heller ikke noget vi skal ind på, men.. jeg kan hvertfal allerede NU sige at næste gang jeg bygger et skab, så skal det være FIRKANTET!

.. og så skal det bygges med spånplade og stolpe.. overvejer endda gipsplader.. har set man kan købe sådan nogle skinner, som bare skal bores i væggen, og så skal pladerne bare stilles ind i rammen, og limes eller bores fast.. ser relativt nemt ud, og er vist heller ikk ret dyrt, men det må lige vente til jeg engang flytter herfra min nuværende lejlighed og så sammen med kæresten i en lidt større og lidt mere tilgængelig lejlighed, hvor man har mulighed for at gemme det lidt bedre af vejen inde i et hjørne af et kontor eller lign..
har allerede målene i hovedet, og undersøger p.t. priser osv.. hvis jeg er heldig kan det være jeg allerede når at bygge en flytbar model, som jeg kan tage med når engang det sker.. det burde ikk koste mere end MAX 200kr for den plade træ, en stolpe, og et par beslag..
mit umiddelbare problem i at få det lavet er handlemulighederne.. og køremulighederne.. og selv hvis jeg så skulle ku få materialet hjem, så mangler jeg stadig en stiksav til at bore de runde huller til ventilationen.. men den tid den sorg..
jeg kan sige at allerede nu, kan jeg lugte planterne.. og det endda før de er gået i blomst.. så ja, det kulfilter SKAL bare købes her til den første uanset hvad! .. om det så blir med eller uden motor vil tiden vise, men nu må vi se.. der skal hvertal ske et eller andet, ellers må jeg eventuelt opgive at gøre projektet færdigt her, og istedet lade dem vegge til min kammerats nuværende planter er færdige med at blomstre..
kan jo være han kan overtales til at gro dem færdig imod lidt guf

.. men nu må vi se..
jeg sidder og laver tegninger og mål og forsøger at finde gode metoder.. undersøger også mulighederne for at lave et nemt aeroponics-system.. det heller ikk så dyrt egentligt, og virker egentligt til at være en super nem måde at klare ærterne på.. men nu vil jeg lige prøve med jord først, og se hvad der sker, så kan det være i fremtiden jeg laver en aeroponic til kloner eller stiklinger

en ting jeg også har lært iløbet af mit projekt er.. køb først lamper EFTER du har købt motor og kulfilter.. på den måde står du ikk i en dum situation

.. men nogle gang får man jo bare den der superfede ide, som absolut SKAL føres ud i livet HER og NU!

.. det jo blandt andet det der er så fedt ved at ryge sig skæv.. man sætter sig ned, og fordyber sig i tingene og så rykker man ligepludselig, og så der fart på!
det lidt ligesom når man spiller skak.. man ligger en plan.. og planen ser SKIDE god ud lige indtil at man opdager at man har overset et dumt træk.. og så.. skal man sku til at rubbe neglene..

er iøvrigt ret god til skak, men selv jeg laver fejl indimellem

.. regner med at næste opdatering blir mandag.. så de 3 dragonhazes næsten 1 måned gammel, og de 2 hawaiinskunk omkring 3 uger.. og så regner jeg egentligt bare med at fyre dem i blomst når jeg har fået kultilteret hjem

planen er at få noget ryger.. ikke 10000gram.. ik 2 gram.. bare lidt at ryge på, som jeg kan sige at jeg selv har groet, og så som sagt for bare at se hvad det giver.. det jo noget i nær samme stil som lowryders gør automatisk, eller SOG grows.. såå mon ikk det bliver bare LIDT hvis jeg gør det?
eller vil det være totalt spadetæskelamt at forsøge at få en måned gammel plante til bare at bære 10-20g?