Ja vil osse smide lidt billedere ind af min babe..
Det skulle være Early Skunk??
Når men jeg startet med og smide mit frø i en lille potte herhjemme, og lod den gro til ca 10 cm på altanen.
Derefter over i en større potte som vist her.. jeg toppet den(kola)så ikk den skulle blive så høj. Jeg mixet mit jord med hønselort fra mors hønsegård..
Skunk Altan 08.07.2012

Skunk Altan 08.07.2012
Så springer vi 10 dage frem..
18.07.2012

18.07.2012

29.07.2012 ser meget sund ud synes jeg, er overasket over hvor flot den står..

Ja nu er den blevet så stor at den nu skal ned i mors drivhus
Den fik lidt mere jord og fik lidt alm. gødning som der bliver brugt til tomater og lign..
10 august 2012 flyttet og stået i mors drivhus i 8 dage..Det var noget den kunne lide
Den er gået helt bananas

Ja så blev den for stor til drivhuset, og plantet om i en stor trækasse op af drivhuset..
Gal den vokser hurtigt

28 august 2012

Shiit har smidt det her det forkerte sted sry, skulle ha været i det andet forum hvor lign. er ups, er ny sry..
Update på nye billedere kommer

Nogen der kan fortælle mig om det er en Early skunk plante??
18 september 2012
02 september

10 september
Vokser stadig med utrolig kraft, og er begyndt og dufte pænt meget, min mors høns æder at den så har måtte dække
af omkring den så ikke de kunne guffe i sig, alle nedereste grene var trimmet for topskud

Er det nomalt at den skal blive så høj, nu da jeg toppet den som lille? Var jo meningen den skulle stå på min altan, men det ville nok ikk være så smart med den srørelse

10 september

22 sep 2012
Hmm min plante vokser stadig ekstremt hurtigt, selvom den ingen gødning får mere, og ikke gjort i en måned..
Får taget nogle nærbilleder af selve stammen forneden og de to der deler sig, utroligt en tykkelse de har

man må sige at det jeg har klippet toppen af planten da den var ung, betyder ikke af den ikk bliver høj, jeg føler lidt min plante har fået et chok da den fik kappet hoved og har exploderet i alle retninger lige siden, topskudene er først lige sprunget ud,har ikke selv set min plante i 14 dage, så ved ikke helt hvordan de ser ud, men kommer osse billedere af dem om et par dage

MIn mutter der har taget billederne for mig

28 september.
Nu er den endelig stoppet med og vokse sig højere, og tilføjet den lidt blomstergødning da jeg vandet den( den får ca. 10 til 20 liter vand fra regnvandstønder hver uge..

Her kan man se foroven af billedet hvordan den deler sig i to der hvor jeg toppet den, den er godt tyk den nedereste stamme, de to der deler sig følger godt med.. kan huske hvor tynd stammen var, og hvor forsigtigt jeg var, får ikke og skade planten da jeg toppet den, fedt og se en styrke de har..