Har godt læst det med nedsat effekt på især ufoer, men også paneler.. Jeg har kigget på et 300W panel fra den her side
http://www.ledaquagrow.com/, jeg er dog skeptisk hvad angår kinesiske produkter.. Jeg kan dog kun læse positivt omkring dem og de har fået fine anmeldelser verden rundt, og så er de ret billige!
Nå, men jeg har også lavet min første begynder fejl! Igår aftes kiggede jeg til frøene og 2 af dem havde nu lidt rod fremme, men jeg tænkte at jeg giver den lige til imorgen tidlig (nu).. Det ene frø så godt ud, kimroden var ude og fast så den blev begravet i en potteplante og fik noget vand. Men den anden, den der så bedst ud igår var overudviklet, den havde smidt krøllet rod og skallen var næsten faldet af. Samt der var noget der lignede 1-2 grønne blade på indersiden af skallen. Jeg fik det nænsomt lagt i jorden og dækket til, det fik også noget vand og så krydser jeg bare mine fingre for at det overlever

Men jeg har mine bange anelser. Har stadig 2 frø liggende på vådt papir da de endnu ikke er åbnet. Man kan dog se at skallen er sprækket, men der er ingen rod at se nednu. Vi ser hvordan de ser ud senere.. Er meget spændt på at se hvad den random freebie plante jeg har fået bliver til