det kan godt være folk bare er nogle kontrol freaks, det bliver man nok hurtigt som grower, kan kun forholde mig til det jeg har læst utallige gange i de år jeg har terpet growsider og metoder, har aldrig set en passioneret grower bruge urin, og har aldrig set nogen påstå at det skulle være bedre end prof gødning som er skabt specifikt til formålet
som jeg ser det så bruger trådstarter kun urin indtil videre, og så kommer der lidt algamic i ved hver 2 vanding, og det skulle give bedre resultater end biobiozz
Citat:
Jeg har læst flere grower tråde nu med folk der fik det et betydeligt større udbytte, grøntager og hamp, ved at gøde med urin, samt et større boost i væksten, større skud og endda mere velsmagende, og velduftende skud
det er quotes som den her jeg argumentere imod, det sætter urin op på et piedestal hvor det ikke høre hjemme hvis du spørg mig
tror ikke der nogen af de meget farlige i, men der er jern, kobber, nikkel, zink osv
ang problemer mener jeg mest for planten og dens jord

kunne forestille mig at det giver problemer med ph/ec osv hvis det får lov at ophobe sig i potten