Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 11:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

jo da :)

bissmann, ved det godt, havde den kun deroppe midlertidigt

har lollipoppet dem dag 54, og pruned dem adskillige gange undervejs, har snart fyldt en ½ netto pose med bæreblade

Billede

alle 6 kloner har sat rødder, har dog smidt den ene ud

Billede

den her klon er fra min 6 toppe silver pheno, og den skyder 3 noder af gangen :) hvis den vokser som sin mor bliver det en vanvittig plante

Billede

buds dag 52

Billede

buds dag 57

Billede

buds dag 62

Billede
Billede

makro billed fra min skod fon dag 62

Billede
Billede

bud dag 63

Billede
Billede

Junior medlem

på fredag bliver der bestilt et 25x-250x digitalt mikroskop og et 1.5x1.5x2m telt

8 ud af 13 kloner har nu slået rødder, og regner stærkt med at de sidste er på vej :) 100 % indtil videre, efter bare lidt over en dag har de fyldt deres lidt større potter ud, rødderne slår allerede cirkler i bunden, root juice er noget der virker, her i morgen når de er tørret lidt ud for første gang ryger de over i nogle 6 liters potter

her er lidt billeder fra idag

rimelig vild node afstand på den 66 dage gamle copenhagen kush, hvis den ikke er lige så langsom i blomst så kan den måske ende med at blive til noget, har overvejet at smide den ud mange gange men er rimelig glad for at jeg beholdte den nu :)

klonerne har osse en god node afstand, 2-3 gange bedre end dem fra frø, bliver noget helt andet at arbejde med

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Ser godt ud :)
Flotte billeder - Hvilket kamera bruger du mon?

-John Rooney.

Junior medlem

tak :)

de er alle taget med en galaxy s3 telefon, de er fine nok men ikke noget specielt i forhold til nutids teknologi

om en uges tid når mit digitale mikroskop kommer kan jeg tage nogle makros i HD kvalitet

Medlem
Brugeravatar

Bare lige en side note lille hd ca. = 1 mpixel, full HD = 2 mpixel. så hvis det er billeder er det ikke specielt højopløst, og lidt noget salgsgas. Men bestemt brugbart så længe man ikke beskærer. De er jo fra start af meget tæt på.
Så din s3 tager billeder 4x Full HD :)

Junior medlem

[url=/forum/viewtopic.php?p=647356#p647356]phadong » 26 jan 2014 23:42[/url] skrev:
Bare lige en side note lille hd ca. = 1 mpixel, full HD = 2 mpixel. så hvis det er billeder er det ikke specielt højopløst, og lidt noget salgsgas. Men bestemt brugbart så længe man ikke beskærer. De er jo fra start af meget tæt på.
Så din s3 tager billeder 4x Full HD :)

det jeg mener er at med et mikroskop kan jeg tage billeder 250x forstørret med 2mp, min s3 har 8mp men kan kun zoome et par gange

Medlem
Brugeravatar

Ja den er laaaangt bedre til formålet sikkert. Det var bare den hd nævnelse jeg kommenterede.

Junior medlem

det håber jeg osse, bliver sjovt at rode rundt med, der hvor vi snakker forbi hinanden er nok at jeg ikke mener min fon tager ordenlige kvalitets makros i hd, svjv så ødelægger zoom min opløsning da det ikke er optisk, + rystelser og dårlig belysning, måske det stadig er hd makros, men værtfald ikke kvalitet :)

men nok om det

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i din joint
nu er det da ved at være noget tid siden du har updated. har du høstet? :)

Junior medlem

mig og crime er gode venner og det er fra vores grow han har vist billeder i "vis din hamp"

de 2 criticals er på deres sidste dage, den store af dem af dem som er vist i din hamp topic har ca en uge tilbage, den lille her er færdig med 15-20 % amber trichs, den bliver sat til 24 timers mørke idag og høstet efter

ved ik hva der gik galt siden den har så små buds, men den har en kraftig pebber aroma over sig som den anden ikke har, regner ik med mere end 20-30 gram tørret men den skal nok blive sjov at smage på

Billede

Billede

Billede

Billede

den store med ca 1 uge tilbage

Billede

silver hazne er ved at blive godt saftige, omkring 60/40 orange/hvide hår og trichomes 60-70% slørede 3-5 % amber og resten klare, calyxerne er ikke begyndt at svulme op inu så håber på de når at blive hvertfald 50% større , regner med en 2-3 uger inu

Billede

Billede

Billede

Billede

mit moder rum med 8 kloner og 1 3 måneder gammel copenhagen kush som er klar til at blive sat i blomst når der bliver plads i teltet

Billede

har en mere detaljeret tråd på icmag med mit nye grow https://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=279986

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]