Så blev det tid til en update igen nu hvor jeg fik lokket min bror over med sit kamera..
Hvis vi starter med lidt billeder..
Her af hele grow room'et

Lidt af min White Widow Auto

Lidt tilfældig Amnesia Haze auto billeder

Jeg beklager hvis billederne ikke lige er så gode, klokken er over 1 og har lige været ude og skralde så er lidt træt heh..
Indtil nu har der ikke været andet end de få problemer som er nævnt tidligere, hvilket jeg synes er rigtig flot selvom der kun er gået lidt over en månedstid med grow'et nu..
Startede med 13 auto frø -> 2 frø kom aldrig op og der var 11 planter -> 3 planter var Hermafroditter og der er nu 8 flotte planter tilbage..
Da de 2 af planterne er plantet lidt senere end de andre og de ikke er så langt, så har jeg for sjov (ved godt man ikke gør på auto'er hvis det skal være rigtig) prøvet at Toppe en og FIM'e en. "Kun top". jeg tænkte det sku da lige prøves nu det alligevel går så godt hehe..
Noget andet jeg har leget med er at bruge "fan" bladene til at skubbe grenene med buds på ud fra planen så der kommer mere lys til, det vil i også kunne se på nogen af billederne.. Som jeg tænker det, jo mere lys til blomsterne, jo mere bud kommer der..
Hva synes i og tror i det kommer til at give ok høst det der "hvis i tør gi et bud"?