Hey Lange!
Fin hyggelig tråd du har her.
Mht. til dit løfte om opdatering hver dag... drop det makker

Det bliver svært for dig at holde tråden opdateret hver dag flere måneder i træk, og når dine planter er vokset rimelig store, kan man alligevel ikke se nogen stor forskel fra dag til dag, så er det bedre at opdatere måske hver 3-4 dag. Bare et råd

At der ikke er kommet nogen update de seneste dage kunne måske skyldes at du er optaget af at tilrettelægge dit spot udenfor.... Husk nu bare at læs godt på lektien før du springer ud i noget...
Jeg har INGEN erfaring med udegrows endnu, men.....
Jeg vil mene at sætte dem ud efter 2 uger, er lige lovligt tidligt...
Og så bør du også vænne dem til miljøet udenfor, ved at måske efter 2-3 uger sætte dem udenfor f.eks 4 timer første dag.
5 timer næste dag, og så øge med en time hver dag, en uge frem. Så derefter plante dem udenfor.
Du skal huske at miljøet udenfor er MEGET hårdt, sammenlignet med det miljø de står i nu.
Det kan godt være at du allerede ved alle disse ting, men hønsenet over dine planter i starten udenfor er også idéelt.
Som sagt, har jeg ingen erfaring med udegrow, men skal selv til at igang med det...
Jeg ved at der er mange herinde der ved meget om guerilla grows, som sikkert glædeligt vil hjælpe.
God fornøjelse, og kom gerne med update snart, da der sikkert er sket en del på de dage der er gået