Okay så er der lige en lille opdatering

Fik som sagt bestilt noget sort/hvid plastik og et par nye sorte firkantede potter, som jeg har plantlagt at bruge næste gang.. runde potter stinker!
brugte seks timer igår på at forsøge at lys/luft-tætne mit skab og hold da kæft et mareridt det var.. først klippede jeg totalt forkert og endte med at waste halvdelen af det jeg havde købt, og dernæst så ødelagde jeg et stykke da jeg forsøgte at lime det på.. just a tip: GLUE sucks! .. så forsøgte jeg at banke det på med søm og ledningeholdere og det var bare heller ikke nogen succes!
endte med at jeg måtte ligge skabet ned, og skille det af, og ligger plastiken ind bag træet og så samle det igen, og selv da jeg gjorde det, var der problemer.. så måtte jeg ty til tape! - men hey.. man lærer jo noget nyt hele tiden!

som i kan se på billederne er det godt pakket ind efterhånden, men jeg mangler stadig at få beklædt bund,top og bagende.. lige nu er det kun siderne der er sådan RIMELIGT tætte.. dvs de er lystætte men det tape jeg brugte var bare almindeligt tape, så det holder ikk så fandens godt, så skal nok lige ud og have fat i noget gaffe og dobbelttape det lidt hist og pist..
syntes bare lige i skulle se det

har iøvrigt sørget for at der nu er blæsere fra hver side, og det har hjulpet en del..
desværre har jeg måtte (imod min gode vilje) klippe nogle af de nederste blade af, da planterne igår stod udenfor "god" lys , og dermed fik bladende til at hænge lidt.. desværre så meget at de ramte den fugtige jord og derfor begyndte at rådne.. :/ .. det lidt neder, men jeg håber ikk det sker igen forløbiget!
den eneste bonus der er ved det, er at det nu er lidt nemmere at komme til at vande dem, uden at ramme de nederste blade

har iøvrigt fjernet folien fra reflecktoren igen, og det hjalp en del på varmen! ..
planterne iøvrigt er nu 2 og 3 uger gamle..
og hvis i kigger på dem fra venstra af, så er den der står yderst til venstre og yderst til højre de to hawaiianskunk, og de to bagerste samt den midester er dragonhaze'ne .. den i den store orange er nu kortet ned til kun at have 2 grene med et par skud på, for at holde den lidt nede i højde og samtidigt lære lidt om plantens flexibilitet..
kommenter gerne hvis i lyster