60 dage i blomst? Jeg troede den skulle være klar på 60 dage i alt? Fra frø til høst? Men så er det jo godt jeg har den her billeddagbog så jeg kan se hvornår den gik i blomst.
Jeg tænker nemlig på, at jeg skal på Roskilde her om en uge, og skal have den passet eller arrangeret et eller andet imens. Hvis den skulle høstes umiddelbart efter Roskilde, ville jeg bare vande den inden jeg tog af sted, komme lidt vand i underskålen og høste når jeg kom hjem efter 7 dage. Så ville den være tørret lidt ud, og klar til at hænge op.
Men der går åbenbart lidt længere tid før jeg kan høste. Hvor mange dage tror I, jeg kan være væk fra planten ad gangen? Hvis jeg laver det nummer som jeg beskrev før, hvor mange dage kan den så køre på det? Jeg vander normalt hver 5. dag og den ser ikke så tørstig ud når jeg vander. Det er 4,5 L potter.
De to små planter tror jeg at jeg får min bror til at passe, han har et fint groskab de kan stå i. Men den store ved jeg ikke helt? Der er vist også noget med, at man ikke skal flytte for meget på planterne, specielt hvis de er i blomst?
Har også tænkt på at ofre en halv dag på at tage hjem og få et ordentlig bad og diverse, og så vande planterne der. Men kan det undgåes er det bedst

Hvad skal jeg gøre mht. Roskilde og de tre planter?
Et opdateret billede:
.JPG)