Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 aug 2025 09:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordpolen
OKay, det var nu mere for at sammenligne mine med dine i størrelse , mine planter har været 2 uger og et par dage undervejs og de er sku grønne og uden svage tegn, så noget må jeg vel ha gjordt rigtigt ! ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: North State :)
hehe ja. men jeg har fundet ud af i år, at det er potten der bestemmer størelsen.. primært.. har nogle planter fra april/maj, der stadig kun er 4 - 5 cm høje, fordi de står i de der små standart plastic potter :) så snart de kommer ud i jorden, er der bare turbo på :P men held og lykke med dit grow ihvertfald, laver du ikk en tråd om dit grow når de er blevet fotogene?

Medlem
Brugeravatar

En af de små planter er den her. Dog ikke så lille som dem i potter. Men nogen der kan sige hvad den har gang i, der i midten? Ligner en eller anden slags han-skud, eller et eller andet men den er jo stadig bitte lille..?
Billede

Medlem
Brugeravatar

Nobody..? :D hehe, har revet den op idag, det viste sig at være en masse frø der sad der i midten.. så gik ud fra at det er en han..

Men nogen der ved om mine planter i den størelse, og som vokser vildt langsomt, kan nå at blive høstet med et modent skud engang inden november? er lidt nervøs for at det er spild af tid.. det er primært dcf frøene der vokser så skidt..

Medlem
Brugeravatar

Så er der en lille update fra idag 8)
Kun hunner :P
Billede
Billede

Kan godt være det er et dumt spørgsmål, men bliver nød til at spørge alligevel.. Hvor mange gram kan jeg få pr. plante i forhold til hvordan de ser ud nu, og har 3 måneder tilbage? Har søgt og søgt både herinde, dcf, og google, og har ikke fundet så meget.. Kunne bare være lækkert at vide om det er 5 g/planten eller 75 g/planten eller om det er 200 g/planten...

Det er ukendt strain og jeg bruger canna gødning, og de får meget sol når der ikke er skyer.

Og et andet spørgsmål. Gør det noget hvis der kravler små myrere rundt overalt i ens bed?

Og får man større udbytte ved at toppe/beskære sine planter? for det havde jeg overvejet lidt, da der er større risiko for at de bliver opdaget når de bliver høje..

Medlem
Brugeravatar

Den plante der er på det nederste billed jeg har lagt ind, næst-tættest på mig som tager billedet og er den største i bedet ca. : Den er blevet kæmpe nu og det er de andre også, men den er begyndt at få de der kugler i toppen, og den har en hel masse sideskud på vej til at blomstre. Men jeg fjernede jo alle hanner, for ca. over en måned siden. Hvordan kan det være den viser jeg at være han nu, lige ca. en måned inden blomstring?
Hvis jeg får respons denne gang må jeg lige ud og tage billed på et tisdpunkt, for havde lidt en idé om at det er en hun plante som laver frø? Men aner ikk hvordan det funkgere. hvis det er tilfældet kan en hun plante med frø så sprede pollen?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Rasta Drengen skrev:
hvis det er tilfældet kan en hun plante med frø så sprede pollen?

Nej, det kan den ikke. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]