Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 11:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Underligt. Jeg røg igen i går og kunne stortset ikke mærke noget.
Det var den første plante igen; den samme som jeg røg første gang og som heller ikke virkede.
Alt tyder meget kraftigt på at denne plante bare ikke rigtigt virker/indeholder meget lidt THC.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Det kan være der ved et uheld er kommet nogen industri-frø i det frø-mix du har, og den plante derfor er til at skrotte.

Mvh Jonas!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Træk nol på resterne og ryg 0,5g olie. Hvis du ikke bliver skæv, så er der enten noget helt galt med dig, eller også er det industrifrø

Titel:
HAHAHAHAHA

Det er så typisk..... DCF frø uden virkning, har du prøvet at tage det op på DCF eller har de slette din tråd :lol:

Hvordan kan man komme til at komme industrifrø i en pakke med skunk frø? Det siger bare lidt om kvaliteten af frøbanken, det er blevet nævnt før 100.000 gange og stadig sider de samme tumper og forsvare DCF's forurening af gode gener i DK.

Kan godt se man kan lave en fed forretning på at sælge industrifrø til 50 kr for 10 frø, men det må folk jo selv om hvad de tror på.
Det undre mig dog stadig, når så mange erfarne dyrkere ikke gør andet end at fraråde folk at købe deres frø. Hvad får folk til at tro at de frø de bestiller, vil være et hak bedre end alle de lorte reporter der er lavet over dem tidligere.

Folk burde sku læse her før de køber DCF frø og så ikke komme her og whine over de har købt noget lort, det ved vi godt alle sammen her. Det er langt mere vigtig at fortælle de andre i de dårlige geners klub, at de bør overveje at købe frø andet steds. Men kunne forstille mig de stadig sletter sådan noghet da det jo er bad for buisnes!

MVH
Piercer

PS var ved at lukke tråden, men lod den stå åben. Tag diskutionen over på DCF, det er dem der har solg det lort og det er deres brugere der har mest brug for at høre det er noget lort! Der er allerede mange dårlige review's af DCF her, vi gider ikke være losseplads for folk der har købt noget lort andet steds når der er gentagende advarsler om DCF frøbanken.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Nu synes jeg ikke du skal male fanden på væggen. Der er virkelig mange fine gener i Frøbankens lagre. Jeg har da været yderst tilfreds, selvom jeg er ret kræsen med min røg. Billederne på DCF taler da også for sig selv

Det kan ikke udelukkes at der forekommer frø der har nogle dårlige gener, men sådan er det jo når projektet drives af donationer fra growere.

Logisk nok så kan THC ikke sidde og teste hvert lille frø før det kommer til salg

Btw så ligner det ikke industrihamp, og hvis det var var der sku nok også en del brugere der ville klage. Så et enkeltstående tilfælde er sku ikke det der vælter min verden.

Træk nol på lortet og se om det virker... Hvis ikke, så skal jeg glædeligt sende dig en bunke DCF-frø, så kan du se hvordan de klarer sig til næste år

Hmm

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]