Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 14:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
.............

Senest rettet af Opis 28 jul 2008 15:49, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

Saltvand i en bue rundt om dine hampplanter i en slags beholder med tag på så det ikke fordamper så hurtigt! :D

Ellers kan du købe en sneglehegn og sætte rundt om dem, men det er for sent at sætte om hele haven da de allerede har invaderet dig.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

tilad mig at vække denne "gamle" tråd til live igen da den stadigt er meget vedkommende og jeg lige stødte på den ved en tilfældighed.

Vedr hjemmelavet ferramol så bør man vil nok gøre som den officielle, give den en halv giftig farve så fugle og andre ikke mæsker sig i dem.
ville sku personligt blive ked af det hvis mine hunde eller katte kradsede af fordi jeg ikke tænkte mig nok om.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
.............

Senest rettet af Opis 28 jul 2008 15:49, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Godt at du holder dem nede, selvom det er for dyrt

Men der er lang vej op til den familie jeg læste om i går. Jeg kan ikke helt huske antallet af snegle de havde samlet op, men mener det var over 110.000 i år

Der stod at de startede med salt mod dem, men nu er han gået over til fortyndet salmiakspritus i en sprøjte, det kan de heller ikke lide

Den med saltet er grusom, det ser ikke fedt ud, og sneglen bliver opløst til noget snot-lignende noget der ikke vil gå væk igen

Gem nogle af sneglene og hak lidt i dem. Læg et godt sted hvor du har styr på det og vent nogle timer så de levende snegle kan nå at kravle derhen.

Når der er kommet nok af dem henter du noget kogende vand og bader dem en gang. Det kan de så godt lide

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Er på manuel sneglejagt, en pind og et lille bål. Det er sikkert en dråbe i havet men kan ikke lade være når jeg alligevel er ude at ryge.

Hold kæft hvor er de nogle kryb, de KAN ikke være fra denne planet.

Udover det tager mine fælder omkring 5-7 snegle om dagen. Jeg har et helt bart spot :(

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]