Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 15:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Ja det er leb'en. Den er fyldt med de hår ovre det hele men når jeg tager billeder bliver de grønne selvom de er hvide på planten.
Frø er jeg ligeglad med om kommer. dem sortere jeg bare fra. Hvis vi går ud fra det er en herma så bestøver den sig selv ik? hvis det er tilfældet hvordan vil de frø der kommer ud så være kvalitetsmæssigt? Er det sådan jeg kan plante dem til næste år og forvente hanner og hunner eller kommer der kun hermaer ud af den?
og er sidste spørgsmål. Sker der noget hvis jeg piller pollensækkene af inden de er modnet? Så vil den vel bare skyde nogle nye ud? Hvis det er sådan så kan jeg vel bare kastarere min plante over hele sommeren og minimere frøene?. Bor rimelig centralt så vil heller ikke bestøve andre som har planter i nabolaget.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Ok, jamen så er jeg 99% sikker på det er en hermi, den skal slagtes omgående. Ikke alene af den grund at den bestøver alle planter i dit nabolag + dine egne, hermi-genet føres videre til næste generation og vil med næsten 100% sikkerhed komme på næste generations planter.
Noget der dog er meget sjovt, er at hermi planter altid er hun-planter, af den grund af det jo faktisk er en hun der bestøver sig selv.
Men slagt den, du får ikke noget godt ud af den.

Mvh Fluffy

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]