hej psychedelia'ere
jeg har i år fået lavet mig en god potion ryger her i mine forældres have... har i alt 7 planter stående og slikke sol... 3*pot, 2*skunk( som angiveligt skulle være en blanding mellem xxx haze(?) og bubble gum...)
og en plante som på en eller anden måde er blevet til en blanding af potten og skunken... altså den lugter som skunken, men laver topskud som potten...
min pot ser rigtig god ud synes jeg... den har fået mange topskud, og også nogle ret store nogle...
men her kommer så mit første spørgsmål(1): skunkplanterne laver ikke topskud??? hvorfor gør de ikke det? de lugter super nice, men der er ikke kommet nogle skud på...
jeg tænker så at det kunne have noget at gøre med at planten måske ikke er tempereret det danske klima??
(2)ihvertflad så har jeg tænkt mig at trække mit første nol af skunken... det kan jeg godt ikke? altså selvom der ikke er nogle skud på? og hvor tørt skal lortet være før man kan trække af det?
puhhaaa... mange spørgsmål, som i sikkert har svaret på tusinde gange... men jeg har søgt i jeres forum, og synes ikke jeg kunne finde konkret svar på mine spørgsmål...
(3)mit sidste spørgsmål handler om tørringen... hvor kan jeg tørre det pot jeg har fået lavet iår?
Vi har sådan 2 træ-skure ude i haven.. det ene er der lyst i da der er nogle vinduer i, og der kommer en del luft ind, da nogle af ruderne er gået i stykker.
Det andet er helt mørklagt, men der kommer ikke så meget luft ind i det... har bare tænkt mig at hænge bud'sne op på en tørresnor...
hvad for et skal jeg vælge? og skal jeg overhovedet tørre det der ude?
håber sku der er en venlig sjæl der ude der vil hjælpe en semi-rookie der ønsker at få det bedste ud af årets høst...
ps. roder lig med min digital-cam i øjeblikket, men poster nogle pics med det samme jeg får mulighed for det...