Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:29


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 okt 2022 20:38 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007 21:49
Indlæg: 2185
Geografisk sted: up yours
Jeg er ikke typen der gider dyrke selv, og på staden ved man aldrig rigtig hvad man får, og hvad der evt kunne være sprøjtet på potten....

Her i går får jeg så guddøleme en facebookreklame for noget skunk/pot som skulle være legalt. Er noget med at de dyrker pot med ekstremt lave thc-niveauer (under de 0,2% som er den legale grænse) og op til 20% cbd. HHC er vist nok semisyntetisk, og har virkning som tetra-8 HC, omtrent halvt så aktivt som THC. skulle efter sigende være legalt, men det er nu mere tanken om super potent CBD-strain, uden pesticider og andet lort, og med nogenlunde stærk THC-lignende effekt, som tiltaler mig. Er muligvis noget skrammel, men jeg er da lidt nysgerrig...

I kan læse her:
https://weedshop.dk/products/kinky-kush
https://www.leafly.com/news/strains-pro ... hat-is-hhc

Lader ikke til nogen herinde har prøvet det. HHC er vist = Happy hardcore for jeres vedkommende. :rocking:

_________________
Corporations cannot commit treason, nor be outlawed, nor excommunicated, for they have no souls. ~ Sir Edward Coke


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 okt 2022 13:24 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 dec 2005 14:32
Indlæg: 422
Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
Du vil ikke tage på staden, fordi du bange for de sprøjter det med "spice" men vil gerne købe CBD sprøjtet med en syntetisk cannabinoide, hvor syntesen efterlader, en bunke kemiske rester...

For det første er der ikke noget sprøjtet på staden, det muligvis ikke groet super økologisk, men så længe det cured ordentligt, burde det ikke være noget problem.

HHC er bestemt ikke løsningen, hvis du gerne vil have noget der "rent".. køb noget hash/skunk og træk olie/rosin på det, køb noget CBD(fra en ordentlig forhandler, ikke fucking weedshop) og bland det sammen, det være langt billigere og mindst lige så sundt, hvis ikke mere.

_________________
Nickname: Steve Holt!, Activities: Football, Quote: 'I'm out of here!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Drama, Quote: ‘See ya, suckers!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Food Services, Quote: ‘Study hard, guys — trust me.'


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 okt 2022 17:11 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007 21:49
Indlæg: 2185
Geografisk sted: up yours
Tak for svar. Hvordan skulle curing fjerne pesticidrester? Og hvor ved du fra at der ikke er syntetisk cannabis på staden? Jeg har selv prøvet noget pot derudefra som konsekvent gav mig et nederen high. Kæbespændinger og hovedpine. Noget jeg aldrig ellers har fået.

Det var nu ikke fordi jeg regnede med at det var et seriøst alternativ til den gode naturlige urt. Nogen der har hands on erfaring med HHC...

_________________
Corporations cannot commit treason, nor be outlawed, nor excommunicated, for they have no souls. ~ Sir Edward Coke


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 okt 2022 18:20 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Edward Coke skrev:
Og hvor ved du fra at der ikke er syntetisk cannabis på staden? Jeg har selv prøvet noget pot derudefra som konsekvent gav mig et nederen high. Kæbespændinger og hovedpine. Noget jeg aldrig ellers har fået.

A'hvad??


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 okt 2022 20:43 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007 21:49
Indlæg: 2185
Geografisk sted: up yours
Alf'n skrev:
A'hvad??

Er det ikke ret letforståeligt hvad jeg skrev. Ikke vildt højt lixtal eller noget. Jeg siger, jeg fik et batch weed som jeg er meget overbevist om indeholdt noget som ikke skulle have været der. Når man 5 gange i streg oplever mærkelige symptomer og ubehag som man aldrig har fået, før eller siden... Så er der sgu noget galt.

_________________
Corporations cannot commit treason, nor be outlawed, nor excommunicated, for they have no souls. ~ Sir Edward Coke


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 okt 2022 21:30 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
lyder som klorofyl eller fugtig pot.
Sku de ha' dyrket en tilfældig urt, og oversprøjtet den med syntetisk cannabis, eller måske fremavlet en syntetisk pot???
Du har røget for meget.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2022 06:02 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 mar 2006 20:21
Indlæg: 910
Jeg har prøvet 2 af weedshops produkter. Slaskeren og Kryptonite.
Smagen er noget anderledes end traditionelle THC produkter! Virkningen er ikke 100% som THC
Minder dog meget mere om THC end CBD alene!

Planteproduktet (Kryptonit) bære lidt præg af at have være udsat for en kemisk proces. Men smager ret godt og giver en lettere røg end THC-røg.
Hashproduktet (Slaskeren) Smager ikke af traditionel slasker, brænder lidt langsomere ;) men virker glimrende som ekstra tilførsel til Kryptonitten

Føler at HHC er en mellemting mellem CBD og THC
Hvis man som jeg i forvejen er glad for CBD produkter men godt kunne bruge noget lidt mere THC agtigt så bliver det kun en rigtig god oplevelse.

_________________
http://Lucipher.dk/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2023 23:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 sep 2023 22:59
Indlæg: 1
hvis du læser diverse artikler på weed fra det firma du nævner, kan du se at de er blevet taget i flere gange at sælge cannabis med hhc, hvor at procenten slet ikke stemmer overens med hvad de reklamerer med, den er meget lavere.

jeg bestilte fornyligt fra www.senseshop.dk hvor jeg købte den her https://senseshop.dk/vare/bestsellers/m ... uper-hash/ ikke det samme som det fra staden, men det var virkelig lækkert. nogle gange kan man godt få tømmermænd af rigtig juu


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team