Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 19:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle.
Jeg er ny i grow og har det sådan at man lærer bedst ved at læse og prøve sig frem.. Er rendt ind i et problem med min bloody skunk frø.. Den er begyndt at vise nærmest på bladede.. vander med samme mængde gødning på de andre planter som endda er mindre.. de kører bare derud af. Det er en early skunk den anden. Jeg vil gerne smide et billede op så i måske kan hjælpe med hvad min lille skønhed fejler:) Den visner kun på det nederste blad og kun i spisen indtil videre.. Kan ikke lægge billede op åbenbart.. Men brænder efter hjælp:):)

Junior medlem

Billede Billede Billede der er så meget lys derude at billederne er alt for lyse så kan prøve senere.. men du kan lige skimte det brune visne på billederne.. Dør den??

Junior medlem

altså de øverste blade ser fine ud.. Så forstår det simpelthen ikke.. vil prøve at høre videre:) tak for dit svar:)

Medlem

Den dør ikke, men det er et tegn på sandsynlig overgødning. Det er alt for tidligt at begynde at gøde den. Vent til den er ca. dobbelt størrelse og/eller mindst 3-4 uger gammel.
Samtidigt når det er autoer, skal du kun give omkring 1/3 - 1/4 af den anbefalede mængde, og hellere for lidt end for meget. Start mildt ud og se hvordan den reagerer. Overgødning viser sig oftest først/mest på de nedre bladsæt.
Ikke mere gødning nu, der er rigeligt med næring i jorden til den når op på 4-5. bladsæt :)

Junior medlem

takkkkkkkkkkkk1!!! går direkte på regnvand fra åen i haven:)

Junior medlem

tak virkeligt.. rører ikke mere gødning det lover jeg:):):)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]