Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 11:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hey, hvordan er jeres erfaringer med AK47?

Har lige prøvet den i dag og i går, synes ikke rigtig at det er noget for mig. Den er alt for stærk og bliver meget svimmel af den, får det faktisk lidt dårligt. Men du bliver sindsygt skæv af den får rimelig meget energi. Begyndte også at hallucinere i går, men ikke i dag.

Nogle der har prøvet Critical Kush? Har læst at den er stortset kun indica, og det er sådan noget jeg leder efter kan jeg se, efter jeg har prøvet AK47. Vil gerne blive rigtig afslappet, og klar til at sove i stedet for at blive ekstremt hyper i hovedet.

Bliver man mere afslappet osv. af den? Nogle med erfaringer?

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
^det er i det store hele sandt, vil jeg give dig Gone ret i. Strain siger mest om terpenoid-profil, men der er selvfølgelig variation. Men i det store hele, er det andre faktorer der er mest interessante.

Høsttidspunkt har mest at sige mht. virkning. Når trikomerne overmodner og bliver mere rav-gule/orange, så nedbrydes THC'en til mere sløvende cannabinoider som CBD og lignende. Buds, der er høstet mens trikomerne er svagt cloudy, men gennemskinnelige, vil give den stærkeste 'uppy'-high.

En sativa, der er senhøstet kan altså have lige så meget couch-lock som en indica. Og en tidlig høstet indica kan godt føles som en up-high. Så det siger mere om plantens karakteristika mht. dyrkning, men også en hel del om blomsternes konsistens IMO.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ude for lands lov og ret
Jeg fik for nyligt noget Critical Kush. Personligt syntes jeg, at det lever godt op til dets navn "Critical". Man føler sig nemlig i en form for forvirret "kritisk tilstand". Ikke på en negativ måde, men stenet, konfus, glad og afslappet. Jeg syntes at den passer bedst til lige før sengetid og film. :)

Junior medlem

Helt sikkert høst tidspunkt har mere at sige end sort..
Jeg høstede nogen af mine planter for sent sidste år, og det blev det sygeste chiller anti-paranoia kush.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]