Nu er der gået over tre uger siden jeg skiftede pære og satte dem i 12/12.. Jeg har prøvet alt: 48 timers total mørke, 10/14 cyklus etc etc.. De gror bare videre, og de antydninger der måtte være af hvide pistiller ser bare brune og visne ud... Der er tale om Critical Kush under en 250watt cfl..
Der hvor planterne ikke har haft optimale forhold er:
- Bladene er flere gange vokset ind i pæren og har fået brændt nogle af spidserne
- De har det varmt.. Omkring 28-32 grader. Det er varmt, men det er sådan det er, og jeg har høstet adskillige gange før under samme forhold. Jeg har IKKE vindue i rummet, så det er bare et vilkår..
- Jeg havde ikke jord nok og har derfor genbrugt en del af jorden fra sidste høst.. Cirka 50/50 ny og gammel jord. (Ja, det er dumt.. Ved det godt, men der er tilsyneladende ingen kræ overført fra sidste høst, og planterne ser ud til at trives fint)
Den eneste anden nye faktor er at jeg har skiftet mine to runde murerspande ud med tre rektangulære Ikea-skraldespande (måske der er noget kemi i dem der har spillet ind)
Jeg er ved at blive desperat... og planterne er ved at være ALT for høje til et CFL grow..
Der er IKKE tale om lyslækage.. Skabet er langt fra lystæt, men det står i et mørkt rum... Har aldrig tidligere været et problem..
Jeg har VIRKELIG brug for eksperternes bud på den her... Tænker specielt på Bubber og Bismann som jeg ser som mine mentorer udi cannabis-kultivering.. Men alle der har et bud er selvfølgelig velkomne..
Vi er på vej ind i fjerde uge uden blomst og planterne er snart 11 uger fra spiring.. (Og jeg er for længst løbet tør for røg)..
Hjæææælp, please..