Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 21:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hej jeg er en halvgammel mand som vil prøve at dyrke skunk i garagen. Har købt hunfro og 150 w led lys , men hvad med temperaturen, bliver det for koldt og hvis, er det så en varmematte eller, og hvor skal den evt placeres , er det jorden der evt bliver for kold. Pa forhånd tak kjeld

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
hvis det skal blive godt skal du op i min 17-18c, gerne de 20-23, så medmindre det er en opvarmet garage så lyder det som en dårlig ide, en varmemåtte hjælper ikke, det er hele rummet der skal varmes op

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
En varmemåtte er faktisk en god idé. Det er vigtigt rødderne har det nogenlunde lunt også om natten, ellers hæmmer det væksten. Men rumtemperaturen må heller ikke være for lav.

En olieradiator er nok den bedste varmekilde, for at give en jævn tilførsel af varme.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Moderator
Brugeravatar

Et andet bud er at kører lyset 24 timer i døgnet, og så anskaffe sig en lyskilde, der varmer mere end LED, 250W-400W HPS f.eks. evt. I kombination med varmemåtter. Det vil stradig være lidt noget bøvl at regulere varme, men så bruges varmen dog på noget fornuftigt. Så kan LED'en bruges til sommer hvor det bliver svært at holde varmen nede. Hvor godt det vil virke afhænger nok af hvor isoleret din garage er. En ting er at holde skabet/teltet på en fornuftig temperatur, men hvis udsugningen deri suger iskold luft ind så er der ikke meget at gøre, ud over at varme en (dårligt?) isoleret garage op, hvilket hurtigt bliver uforholdsmæssigt dyrt. Du kunne også isolere et skab/telt godt og grundigt, og så smide en aircondition ind til at holde temperaturen, fugtigheden mm. på et fornuftigt niveau. Det bliver stadig ret dyrt, men nok billigere end at opvarme garagen, i så fald vil det være nødvendigt at tilsætte CO2, til det aflukkede og isolerede skab.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]