Apollo. skrev:
Det er umuligt at sige ud fra de billeder. Du har ikke et loop der forstørre end 20-30x ? Hvis det ikke er lige er noget du har eller har tænkt dig at skaffe du kan altid klippe et skud af eller to, klikke det til smulder imens det er frisk og sprede det på et stykke papir, 1-2 timer efter burde det kunne ryges dog med en meget harsk smag, effekten fejler ingenting (hvis planten er moden selvfølgelig) Her forslår jeg da at man putter det i en pibe eller lign for at få det hurtigt overstået

Selv om trikomes kan se hvide ud på din billeder kan det meget nemt snyde. Lys kan få dem til at skinde og se hvide ud, og iøvrigt gemmer der sig en masse i forskellige størelser rundt omkring som er umulige at se uden et loop eller mikroskop. Det gælder for dig om at have så lidt trikomes der er klare/gennemsigtige og brune/mørke i gang, og så mange hvide som muligt.
Din plante ligner iøvrigt en dame der godt kunne tåle et lille panik flush

Har lige impulskøbt et 10x forstørrelsesglas, som faktisk virker til at være brugbar, så længe lyset på planten er ret skarp
Det ligner ikke, at det er nogle brune/amber trikommer endnu, men ellers ser det okay ift. mængden af hvide ift. gennemsigtige. Det er cirka 50-60% milky at bedømme ud fra, hvad jeg har.
Hvad fanden er et "panik flush", og hvorfor har min planter brug for det? haha