Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 12:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hey forum

Jeg har egentlig en grow-journal kørende i forvejen som en tråd, men nu har jeg et afsluttende spørgsmål angående mit jomfruegrow:

Hvad så, er hun klar eller hvad. Det er 14-15 siden hun blev sået og har ikke vokset så meget her på det sidste:

Jeg tænker ja

Billede Billede Billede Billede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Det er umuligt at sige ud fra de billeder. Du har ikke et loop der forstørre end 20-30x ? Hvis det ikke er lige er noget du har eller har tænkt dig at skaffe du kan altid klippe et skud af eller to, klikke det til smulder imens det er frisk og sprede det på et stykke papir, 1-2 timer efter burde det kunne ryges dog med en meget harsk smag, effekten fejler ingenting (hvis planten er moden selvfølgelig) Her forslår jeg da at man putter det i en pibe eller lign for at få det hurtigt overstået :) Selv om trikomes kan se hvide ud på din billeder kan det meget nemt snyde. Lys kan få dem til at skinde og se hvide ud, og iøvrigt gemmer der sig en masse i forskellige størelser rundt omkring som er umulige at se uden et loop eller mikroskop. Det gælder for dig om at have så lidt trikomes der er klare/gennemsigtige og brune/mørke i gang, og så mange hvide som muligt.

Din plante ligner iøvrigt en dame der godt kunne tåle et lille panik flush ;)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Ruderalis er moden når de får mug.

Medlem

Apollo. skrev:
Det er umuligt at sige ud fra de billeder. Du har ikke et loop der forstørre end 20-30x ? Hvis det ikke er lige er noget du har eller har tænkt dig at skaffe du kan altid klippe et skud af eller to, klikke det til smulder imens det er frisk og sprede det på et stykke papir, 1-2 timer efter burde det kunne ryges dog med en meget harsk smag, effekten fejler ingenting (hvis planten er moden selvfølgelig) Her forslår jeg da at man putter det i en pibe eller lign for at få det hurtigt overstået :) Selv om trikomes kan se hvide ud på din billeder kan det meget nemt snyde. Lys kan få dem til at skinde og se hvide ud, og iøvrigt gemmer der sig en masse i forskellige størelser rundt omkring som er umulige at se uden et loop eller mikroskop. Det gælder for dig om at have så lidt trikomes der er klare/gennemsigtige og brune/mørke i gang, og så mange hvide som muligt.

Din plante ligner iøvrigt en dame der godt kunne tåle et lille panik flush ;)

Har lige impulskøbt et 10x forstørrelsesglas, som faktisk virker til at være brugbar, så længe lyset på planten er ret skarp

Det ligner ikke, at det er nogle brune/amber trikommer endnu, men ellers ser det okay ift. mængden af hvide ift. gennemsigtige. Det er cirka 50-60% milky at bedømme ud fra, hvad jeg har.

Hvad fanden er et "panik flush", og hvorfor har min planter brug for det? haha :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Jeg synes blomsten ser ufattelig lille ud, eller er det et meget normalt karakteristika for autoflowers? Ingen had på din plante. Den er flot lol

Medlem

Hindbærroulade skrev:
Jeg synes blomsten ser ufattelig lille ud, eller er det et meget normalt karakteristika for autoflowers? Ingen had på din plante. Den er flot lol

heh, no worries

Jeg er jo nybegynder, så det er nok ikke det bedste yield, jeg har fået, men jeg er godt tilfreds. Vil egentlig bare gerne høste den nu, da jeg alligevel ikke har indendørsudstyr, og der kommer snart nattefrost
Men ville lige have "ekspertvurderinger" først :)

Men altså, synes da ikke den er "ufattelig" lille. Jeg tror det er vinklen måske

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]