Ingen kan fortælle dig, hvor meget du kan få ud af dine planter. Forhåbentligt mere end 0 gram.

Omkring gødningen, som Crime skrev, holder de dér depot gødningskugler ikke. Det er svært at styre, specielt i en potte. De er egnede til haver, hvor man kan smide dem, glemme dem og lade dem langsomt fornye næringsindholdet i jorden.
I en potte er noget flydende langt bedre; det er præcist at afmåle og tager hurtigt effekt. Du kan sikkert, og bør nok til selve blomstringen, finde noget cannabis specifikt gødning, da en stedsegrøn plante der vokser hurtigt, som cannabis, kommer til at kræve en masse magnesium som ikke typisk er i blomstergødning. En dunk almindelig grøn HORNUM vil sikkert være så godt som alt muligt andet, til selve vækstfasen. Tag og start med halv dosis af hvad de skriver (dvs. 5ml /2L) - så er du sikker på, ikke at komme til at overgøde dine planter. Det er aldrig til at vide, hvornår en lille spire er blevet voksen nok, til en hel "tallerkenfuld mad".

Jeg tror ikke, at en blæser kommer til at ændre meget på højden, den stimulerer blot stærkere stængeler. Hvis du er typen der pusler om din inde-have, kan du med fordel spare en blæser og blot selv stimulerer planten mekanisk et par gange om dagen. Enten ved at tage fat i stængelen helt nede ved jorden og give den en habil rusketur, eller ved at tage fat rundt om stængelen ved jorden, sætte spidsen af din pegefinger på spidsen af din tommeltot, så du danner en løs ring omkring stængelen med fingrene, og stryge op ad planten (gentages ~10 gange).
I begge tilfælde, skal man være lidt varsom med, ikke at skade planten. Det kræver lidt tillæring af håndleds- og fingerfølelse, som nok kommer lettere for en mand...
Hvad du dog kan gøre ved højden er, at beskære eller binde ned - eller begge dele. Så vidt jeg har forstået, kan man roligt regne med at en cannabis plante mindst fordobler sin størrelse igennem blomstringen. Så har du måske noget at sigte efter.
Ellers er jeg sikker på, at google bugner med diverse guides og tråde omkring disse ting - om ikke andet hvis du søger på engelsk.