Det er vist allerde for sent, jeg har fået spindemider eller bladlus i meget af det ret tidligt, men jeg vil på den anden side også tilføje at jeg kun har haft 1 ud af en del grows efterhånden der ikke har været skadedyr i, selv da jeg boede på 2 sal fik jeg spindemider
Jeg tager det nu ikke så tungt, de får noget insæktsæbe og så holder jeg ellers temperaturende nede så godt jeg kan, de kan jo godt lide varmen, overvejer også at købe nogle marienhøne larver eller bare samle mariehøns, har set rigeligt af dem i år syntes jeg

!!!
jeg ser ikke rigtig fordelen ved at de blomstre tidligere ud over at man spare en smugle tid og el regning, og måske endda ikke da man jo også ender med at vente lidt ektra tid til den er rootbounded. Så det jeg gør nu er at plante de fleste af dem i alt over fra 3 til 5 liters potter og så en uge inden de skal i blomst planter jeg dem over i 8-11 liters potter og sørger for i den vandingen inden de plantes om at give en sjat blomsterings gødning ved siden af veggen (dvs sårn en 4-6 dage inden de plantes om) så de har krudtet når festen begynder ? hvad siger i til dette ?
tak for hjælpen so far !