Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 18:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

jeg har hørt at der er hampfrø i fuglefoder, og ville gerne vide om der er nogle der har erfaringer med det og om der er nogle der kan hjælpe mig lidt med hvordan man gør med hensyn til pantning, spiring, vanding og høstning, håber på nogle gad hjælpe så plz svar :)

Medlem

smokerlike skrev:
jeg har hørt at der er hampfrø i fuglefoder, og ville gerne vide om der er nogle der har erfaringer med det og om der er nogle der kan hjælpe mig lidt med hvordan man gør med hensyn til pantning, spiring, vanding og høstning, håber på nogle gad hjælpe så plz svar :)

"Hamp" frø fra fuglefodder er ikke værd at gro. De er udelukkende lavet til at producere fibre. THC inholdet bliver kort sagt fjernet fra frøene/planterne, frøene er også blevet varmebehandlet så de ikke spire så godt.

Hamp er somregel et udtryk for Industri hamp altså hamp brugt til diverse ting som ikke indgår at blive skæv.

cannabis frø, skunk frø, udendørs frø, indendørs frø, autoflower frø, osv er dem du vil have fat i :)

Ellers ville hamp markerne rundt omkring næppe få lov til at stå i fred. er dog nogen der i ny og næ fylder deres bil ell lommer med grønne ønske tanker, kun for at få ondt i hovedet når de ryger det :)

he he.

Senest rettet af 2timeGrower 11 jun 2014 03:13, rettet i alt 3 gange.

Junior medlem

okay, jeg kunne godt tæmke mig at dyrke mine egne men har ingen anelse om hvor jeg kan købe det, hvor kan jeg det?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Det er ikke svært at finde cannabis frø til salg i Danmark, da de ikke er ulovlige at sælge eller eje. Det bliver først ulovlig når du planter dem.
Søg på internettet.

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hej smokerlike
du er sikkert ikke klar over det, men psychedelias regelsæt forbyder al snak om køb og handel af hvad som helst. Søg på nettet og du skal finde, men lad være med at spørge her.

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]