Jeg er ganske ny herinde og tænkte det kunne være der var nogle der ville hjælpe lidt.
Jeg bor sammen med min kæreste og vi har begge røget hash i mange år, på daglig basic (ca 4-5 joints om dagen) Og i weekender jo noget mere

Nu overvejer jeg så om vi måske skulle trappe lidt ned (pga tobakken) og så tænke jeg at vi kunne bage nogle kager engang imellem i stedet for, også bare for hyggens skyld.
Vi flytter i hus til sommer og det giver måske mulighed for at vi kunne dyrke lidt på grunden til eget forbrug, men det skal ikke gerne være noget familien kan se med det blotte øje, hvis i forstår

Der må da findes planter man kan dyrke udenfor, som bare ligner alle andre planter i haven, men hvilke?
De skal gerne kunne stå udenfor (Altså være så nemt som muligt) Ved kæresten før min tid har haft skunk indenfor under varmelampe i et dertil indrettet rum osv, men det bliver lige vildt nok. Det skal nok mest bruges til bageværk, men ville selvfølgelig være skønt det også var godt at ryge engang imellem.
Jeg ved meget lidt om dyrkning i haven og håber der er nogle der vil fortælle lidt om hvilke planter jeg kunne bruge?