okay i see, jeg beholder 2-3 hanner så, 8 ud af 10 blev sådan set til hanner denne omgang :O har aldrig været så uheldig med det før men på den anden side har jeg 5 stærke hunplanter der har nået at udvikle 4 til 5 bladsæt, de er godt brede men måtte godt ha været lidt højere, og 2 meget svage planter der udvikler sig meget langsomt, de når vist allerhøjst at lave et lille bud

så jeg tror jeg laver et ordenligt grow på det alligevel, dog med lidt frø. vand dræber pollen ikke ? så hvis jeg holder 2 hanner ude i mit køkken og nibser alle nosser af dem indtil de skal bruges (evt gemmer nogle af dem i en pose bare for at have ekstra mange og hvis noget skulle gå galt) og så bare holde køkken vinduet lukket de står ved så de ikke spreder pollen over alt i lejligheden.
Så jeg overvejer at tage 2 hunplanter også når de er modne til at blive bestøvet og sætte ud på toilettet, tage de 2 hanplanter fra mit køkken og give dem en pose over sig inden jeg bære dem igennem lejligheden og ud på toilettet - brækker deres grene af og slår lidt hist og pist forsigtigt rundt omkring på planten, lader døren stå lukket imens (også ind til rummet hvor growet er) tager mit tøj af og tager nyt på, smider hanplanterne ud i en pose og binder knude på og smider tøjet til vask, lader hunplanterne stå på toilettet i 3-4 timer **???? og sprøjte dem med vand over det hele med en fin førstøver for at dræbe overskyddent pollen - bære dem ud fra toilettet og skylde efter sig med bruser over det hele.
**Jeg er lidt i tvivl om hvor lang tid det tager det pollen at vandre ned igennem en pistil, og om det kan blive skadet af vand når det først har sat sig på en pistil ??
men tror i det meste pollen i selve rummet vil dø hvis der skyldes godt med brusren ? ? altså self vil noget pollen stadig overleve og man vil få et par frø hist og pist ... eller hvad ? jeg kunne bare også godt tænke mig nogle bude af den der purple mazar - og se hvorn den er os.v - så gider bare ikke at alle planter bliver overfyldt med frø egentlig