Hey Psy!
Det er ved at være mange år siden jeg sidst har postet noget, havde brugeren thafreak men har glemt koden så blev nødt til at lave en ny

Anyhow, jeg er efter mange års rygning begyndt at dyrke mit eget røg. Det startede med et Royal Dwarf autoflower frø jeg fik med en pakke fra az****s, som jeg fik til at vokse i en smartpot på min altan. Senere købte jeg en håndfuld Northern Lights autoflower, og da jeg smagte resultatet var jeg simpelthen nødt til at "go-pro" så at sige

Jeg har anskaffet mig et grotelt på 1.2x1.2x2m med tilhørende 600W pære, justerbar elektronisk ballast, kulfilter, blæser og adjust-a-wings, og er rimelig godt kørende.
Lige pt. huser teltet 3 Orange Bud, 2 White Widow, 1 Euforia, 1 Blue Cheese og 1 Hawaii Maui Waui, alle er 21 dage inde i blomst og ser intet mindre end fantastiske ud

Men men men, dette er mit første rigtige grow ever, og er i tvivl om et par ting.
Jeg giver de i alt 8 planter samlet 10l vand med 48 timers mellemrum. De bliver vandet ca 30-60 minutter før lyset slukker (når jeg husker det), glemmer jeg det om aftenen giver jeg dem det dagen efter så snart lyset er tændt, og vander så igen efter skemaet næste aften. Jeg giver dem skiftevis gødet vand og rent vand (altså gødning hver 4. dag og rent vand hver 4. dag). Jeg vil meget gerne have kommentarer til den metode, om der er bedre måder at gøre det på eller om det er tip-top.
Yderligere vil jeg gerne spørge jer der dyrker i telt om i vander med en stor vandkande, de grønne der, eller om i har bedre metoder. Jeg synes der er ret trangt i teltet med 8 planter/potter og en ventilator, og det er meget svært at komme til med den store vandkande. Er hele tiden bange for at ødelægge planterne når jeg maser mig igenem skoven

Ud over det så hænger lampen pt. i højeste position, og de fleste topskud er uden for "varmezonen" så at sige (der hvor man kan mærke varmen på håndryggen), de burde ikke vokse mere i højden efter 21 dage i blomst vel? Der er en enkelt plante jeg mener er i farezonen, den er nok ca. 20cm fra lampen og der er rigeligt lunt hvor topskuddet sidder. Nogle der kan fortælle hvor meget mere de strækker sig på den her tid? Igen er kommentarer og kritik meget meget velkommen.
Til sidst kommer vi til alternativer til belysning, for jeg er lidt ked af at have sådan en varm pære inde i teltet af forskellige årsager, har hørt om folk der dyrker med LED, cooltube, lysstofrør osv. men hvad er den optimale lyskilde til indendørs dyrkning? Jeg ved ærligt talt ikke hvad den pære jeg har nu hedder, men den sidder sammen med et bæst af en ballast og det er sådan en cylinderformet pære der lyser ret gult og bliver ad h*****e til varm. Den er på 600W, men jeg justerede den ned i veg til 400W (kommenter gerne).
Håber der er nogle af jer garvede dyrkere der vil tage jer tid til at besvare nogle af mine spørgsmål, jeg kvitterer med billeder af sherwoodteltet

Kærlighed til jer!
-thafreak
edit: pics or it didnt happen:
Beklager de er dårlige, men der er et frygteligt lys derinde! Det nederste billede ville af ukendte årsager ikke uploades til myupload, så det bliver på link. Øverst ser vi et statusshot af sherwoodskoven, nederste billeder er Orange Bud topskud, der stille og roligt begynder at sprøjte sukker ud over det hele. MUMS!
Orange BUD