Hey psy
Jeg har længe tænkt på at begynde at gro autoflowers indendørs i stedet for bare og så et par planter udendørs om sommeren.
Jeg har tænkt mig at bruge et skab jeg har stående, det er lavet at mørkt træ og fuget indvendig i alle hjørner undtaget bunden hvor jeg vil lave passivt luftindtag. Derefter beklædt med hvid plastik indeni. Indvendig Mål : b102 h118 d60
Indtil videre har jeg købt 6l potter der er 18cm brede + biobiss allmix jord, og en 160 m3/t kulfilter ventilationspakke hvilket burde være mere end nok til sådan et lille rum ?
Så kommer begynder-spørgsmålene...
Jeg skal til og vælge lys, og i starten ville jeg ha en dobbelt cfl reflektor eller 2 enkelte med 2 125w eller 250w CFL fra frø til høst, men jeg får at vide at jeg lige så godt kan tage en enkelt 250 eller 400w HPS med cool tube og få meget mere ud af det
Giver 2x 250w HPS bedre lys end en enkelt 400w HPS eller kan man ikke regne sådan på det
Jeg får at vide bare man har kulfilter udsugning kan man praktisk talt ikke lugte noget som helst selvom man står inde i selve grorummet, bare ventilatoren kan flytte den mængde luft rummet indeholder MERE end 25- 30 gange i timen. Der burde det 160m3/t sæt jeg har købt da være helt fint, ikke ? Hvis ja, kan jeg så også bare lade udsugningen ende ud under min sofa eller et andet sted uden man ville kunne lugte noget

Virker det virkelig så godt ?
Igen med kulfilteret, vil det lugte mere med HPS i cool tube end med CFL i en almindelig reflektor pga det bedre lys og en smule ekstra varme
Hvad er jeres meninger og erfaringer ? Kom også hellere end gerne med egne ideer!
Jeg har mange spørgsmål i retning af de her med forskellige kombinationer osv, så jeg håber jeg får besvaret nogle af dem jeg har sat

ud for. På forhånd Tak!