Hey.. Er ret ny indenfor at gro planten selv, har sat mig lidt ind i det og har da set en del venner og bekendtes planter vokse og selvfølgelig altid været nysgerrig og spurgt ind. Nu har jeg så fået muligheden, da jeg før ikke har haft en have at gøre det i, og ikke gad til at gøre det et offentligt sted eller indendørs (pga pansere). Men har har nu fået lov til at plante i en venlig sjæls have, som er godt gemt væk fra offentligheden og naboernes skue. Siden har jeg fået fat i nogle WSS Skunk Automatic frø:
Læs reglerne, forhandler-henvisninger er imod reglerneDe skulle blomstre efter 40-55 dage og være gode i dårligt klima, men spørgsmålet er så om det er for sent at starte, og om der er noget jeg skal være opmærksom på når jeg starter så sent og med disse 'automatiske' frø. Tænker umiddelbart det går når nu vi har så varm en sommer vi har i år, men hvad siger de garvede growere derude?
Har tænkt mig at prøve ligegyldigt hvad, om ikke andet for at få blod på tanden til næste sæson, spørgsmålet er bare hvor mange frø jeg skal plante..