Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 jul 2025 05:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: For sent?
Medlem
Brugeravatar

Hey.. Er ret ny indenfor at gro planten selv, har sat mig lidt ind i det og har da set en del venner og bekendtes planter vokse og selvfølgelig altid været nysgerrig og spurgt ind. Nu har jeg så fået muligheden, da jeg før ikke har haft en have at gøre det i, og ikke gad til at gøre det et offentligt sted eller indendørs (pga pansere). Men har har nu fået lov til at plante i en venlig sjæls have, som er godt gemt væk fra offentligheden og naboernes skue. Siden har jeg fået fat i nogle WSS Skunk Automatic frø:

Læs reglerne, forhandler-henvisninger er imod reglerne

De skulle blomstre efter 40-55 dage og være gode i dårligt klima, men spørgsmålet er så om det er for sent at starte, og om der er noget jeg skal være opmærksom på når jeg starter så sent og med disse 'automatiske' frø. Tænker umiddelbart det går når nu vi har så varm en sommer vi har i år, men hvad siger de garvede growere derude? :)
Har tænkt mig at prøve ligegyldigt hvad, om ikke andet for at få blod på tanden til næste sæson, spørgsmålet er bare hvor mange frø jeg skal plante..

Titel: Re: For sent?
Moderator
Brugeravatar

De blomstre ikke efter 40-55 dage men blomstringen tage det antal dage, og så skal du tilføje en 2-4 ugers veggeperiode. Det bliver måske lige knebent og med en høj risiko for mug. Sørg for at få tyndet lidt ud i planten sent i blomst og få fjernet døde blade, rusk lidt i dem når det har regnet meget og undersøg hyppigt for mug, så har du forbygget det mest problematiske.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]