Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 jul 2025 20:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle derude, jeg har et problem jeg ikke kunne finde et svar på andre steder. Men jeg satte en white domina, ud i frilandet, efter den havde været under en hps lampe i 2-3 uger, i maj måned. Den er nu blevet rigtig stor omkring 2 meter, men det skulle være en auto-flower? Fra, Læs reglerne forhandlerlinks er imod reglerne, den skulle også være feminiseret, men det er også en hun så den er god nok. Jeg kan bare ikke forstå at den stadig ikke er gået i blomst overhovedet? Der er ingen tegn på blomstring heller, den vokser som sidnssyg.. Og jeg er bange for at frosten nå at ødelægge den fordi at den går for sent i blomst eller at der kommer mug i efteråret? DEn er ikke i en krukke eller noget, så kan ikke give den 12/12. Hvad skal jeg gøre?
Håber der er en venlig sjæl, der kan hjælpe mig :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Prøv at vente lidt endnu, det er sikkert lige op over.. Lad endelig være med at flytte på damen nu, det kan kun gå galt. Frost tror jeg ikke du skal være bange for hydr hydr :D God vind :joint: Ps: husk at du ikke må skrive, hvor du har købt dine frø henne.

-John Rooney.

Moderator
Brugeravatar

Den fås både i almindelig og auto version, sikker på du har købt auto udgaven?

Junior medlem

Tak for rådet Georg gearløs ;) Jeg er ret så sikker, fordi at de var til et indendørs grow til at starte med, men det virker bare lidt underligt, at planten er højere end mig.. Men håber virkelig snart at den går i blomst, tror der er en ret god mængde at hente på den :) Er det noget med at man kan ligge en sort affalssæk henover planten, så den får færre lysstimer eller vil det bare ødelægge den?
Tak på forhånd

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]