Hej Psy
Vil lige vise mit lille og højt elskede skab frem for jer og få jeres mening, eventuelle idéer, ris samt ros og hjælp.
Pæren er en 250W CFL (Varm), som jeg bruger igennem både vækst og blomstring. Jeg havde og har simpelthen ikke lige pengene til at købe den samme bare i kold til den vegative fase. Har det en stor betydning?
Jorden jeg bruger er noget billigt snask fra et supermarked. Så-og-prikkel jord og blomstermuld. Lidt en blanding af de to, da deres udvalg er svingende. Det er så blandet op med leca og perlite.
Jeg har store og NÆSTEN sydvendte vinduer, så når solen er god kan de godt komme op i vindueskarmen og slikke lidt sol.
Planter i skabet:
3 x Pineapple Express - Auto Feminized
1 x Widow - Auto Feminized
I vindueskarmen har jeg en Ice Feminized, som jeg prøver at få så god som muligt i dens tid i vinduet. Den kommer ind i skabet nogengange hvis solen er gemt væk.
Jeg har haft nogen problemer med gule/visne blade, og det skulle vidst være et problem med gødningen - nitrogen mangel hvis jeg ikke tager meget fejl? Forslag til en gødning her ville være perfekt! (Y)
Skabet:

Mine vinduer er næsten altid åbne og ellers så har jeg skabet åbent et par timer om dagen med en blæser/ventilator der blæser vind ind i skabet. Er dette udluftning nok?

Planterne:
Den lille i mælkekartonen er Ice Feminized og opholder sig mest i vindueskarmen, hvor den også skal vokse fremover.
De 3 små er Pineapple Express Auto Feminized.
Den "store" er Widow Auto Feminized.

Problem!
Jeg ved ikke om det har noget med lige præcis den slags plante at gøre (jeg tror det ikke), men jeg finder det ret foruroligende at der ingen krystaller kommer på planten. Ved heller ikke om det er min næse, men jeg synes heller ikke den lugter specielt af skunk.

Jeg er lige begyndt for et par måneder siden med at dyrke selv og har opgraderet mit gear løbende. Jeg har kun høstet 1 plante, og den blev ret mislykket. Samme problem som ovenstående med ingen krystaller, lugtede ikke af skunk og generelt bare en rigtig ringe plante (også auto Widow)

Se den her:

Gødningen jeg bruger er slet ikke optimal tror jeg. Bliver jeg nødt til at bestille Biobizz grow + bloom hjem? Og hvordan virker det? Det er vidst noget med at det skal blandes sammen e.l.
Her er min gødning: