God Morgen/Dag/Aften kære med debattører
Sidste år, havde jeg et grow, hvor jeg groede, 5 pineapple express auto, i hver af deres 12L spand.
Syntes selv det gik RIGTIG godt, og fik nogle lækre, små saftige buds ud af planterne, og de slog som en væghammer!

var bestemt tilfreds, eftersom der var mit første gro.

(vil dog sige, jeg havde nok brugt over 10timer, i skæv tilstand, hvor jeg bare sad og sugede info ind omkring alt hva der havde med cannabis og gøre, inden jeg begyndte mit første grow.

Men i år, pga visse omstændigheder, er jeg nødsaget til og lave et gourillagrow.
Som sagt ovenover, ved jeg godt en smule/del? omkring dyrkning,
men er dog kommet i tvivl omkring hvornår frøene skal plantes`?
jeg er også nødsaget til og spire dem udenfor, nede i jorden. (jeg graver selvfølgelig ud, og lægger min egen gode jord, de første 60 cm eller noget i den pralør, så de ikke skal spire og opvokse i "naturjord")
men hvilken måned er det bedst og begynde og plante i? eller altså hvor varmt ville i mene det skulle være, før i ploppede et frø i jorden? <-- det var sådanset bare mit spørgsmål

(meget langtrukket, måske?

men jeg er skæv, og så begynder jeg bare og skrive derudaf.. ) ( andet jeg skal værer opmærksom på, omkring udendørs groning? har selvfølgelig tjek på gødning osv. )
Sideinfo: Jeg regner med og købe bare i ca tal.
10 danish indica
20 henke's lolland (dem ser jeg frem tilv

)
15 Manitoba x HK-Lolland ^
og 20 udeskunk mix.
det er hva min indkøbsliste er i år, planter bare sådan lidt over det hele. (selvfølgelig i grupper, og skjul osv osv

)
Er der nogle af jer der har erfaring med nogle af dem? så kunne jeg da helt vildt godt tænke mig og høre hva i syntes om dem

Gode vibes her fra den RøgetSkinke!
og må alle ha et grønt/godt grow år!