Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 09:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hej.. jeg er lidt begynder med hensyn til at dyrke hash, men har da røget lidt før og er begyndt lidt igen for hyggens skyld (bare sådan i weekenderne)

Anyway.. syntes det er ret dyrt at ryge og kunne godt tænke mig at dyrke mit eget hash. Er ikke kun pga. økonomien men også fordi jeg interreserer mig meget for planter og at dyrke alting selv..
dog bor jeg i lejlighed så jeg har ikke den store mullighed for det men en lille hash plante kan vel ikke skade..

men hvordan bærer jeg mig ad og er det ulovligt at have en plante til eget brug?

har heller ingen ide om hvilken type jeg vil plante da der er mange forskellige..

og med hensyn til hvordan den skal passes og hvordan man høster den og hvad der skal gøres ved færdigproduktet ved jeg heller ikk så meget om?

hvor kan jeg finde svar på alt det? nogen der kan hjælpe mig?

min far er gartner så jeg har god mullighed til potter, lamper, muld osv.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udendørs
Læs!
http://botnisse.org/cf/

Den vil give dig svar på det meste. Hvis du har yderligere spørgsmål eller spørgsmål som du ikke kan finde svar på, så læs linket igen. Det er en bibel ;)

Go aften og velkommen

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]