Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 09:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Da dette er min første gang jeg selv vil prøve at gro, har jeg valgt noget så idiot sikkert som en autoflow. Mine planer er at købe nogle frø fra Royal Queen Seeds, ved navn Royal Automatic. Første spørgsmål: nogle sider står der, at de er feminiseret, er det korrekt? 2) Jeg er klar over, at i den vegative fase, skal de have lys fra så høj kelvin som muligt, men da autoflow jo går i blomstring med det samme, hvad gør jeg så, hvad kelvin er bedst i dette tilfælde? 3) Da den jo går i blomst med det samme, er det så en gødning som er tilegent den vegative eller blomstring fasen? Jeg tænker selv, at det er bedst med en 5-5-5. Andre gode råd, som jeg kan få med mig på vejen. Hilsen mig. :D

Medlem

Jeg har ikke forstand pærer og indendørs belysning.

Men de går ikke i blomst med det samme, de har både et vækst og et blomstrings-stadie, de går bare i blomst uafhængigt af hvor meget lys de får.

Men af gødning vil jeg anbefale dig at give dem easy2grow(NPK: 2.0-1.3-2.4) hele vejen igennem.
Og så tilføje bio-bloom (NPK: 2-7-4) når de er i blomst.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udendørs
De er feminiseret. Ellers kan jeg ikke hjælpe meget, men jeg vil give dem blomstringsgødning hele deres liv :)

Medlem
Brugeravatar

Godt valg! jeg har høstet min Royalmatic her for nogle 3 uger siden tror jeg, god ryger! Ønsker dig meget held og lykke med det - jeg dyrkede personligt min udenfor, men det lyder også lækkert med indendørs ;) forbered dig dog på at så snart den satan går i blomst kommer der til at stinke heeelt vildt meget derhjemme... det ret frækt ;)

Junior medlem

Jeg har ikke forstand pærer og indendørs belysning.

Men de går ikke i blomst med det samme, de har både et vækst og et blomstrings-stadie, de går bare i blomst uafhængigt af hvor meget lys de får.

Men af gødning vil jeg anbefale dig at give dem easy2grow(NPK: 2.0-1.3-2.4) hele vejen igennem.
Og så tilføje bio-bloom (NPK: 2-7-4) når de er i blomst.

Den går i blomst med det samme som den begynder at vokse, lige meget hvor meget sol den får. Derfor er jeg i tvivl hvad gødning den skal have.

Medlem

Nej den går ikke i blomst lige så snart den begynder at vokse. Den har både et vækststadie og et blomsterstadie.
Som sagt, giv den easy2grow under hele dens levetid og biobloom når den går i blomst.

Junior medlem

Hvonår ved jeg den går i blomster stadiet?

Medlem

Den starter i blomst, når den begynder at skyde pistils ud af toppen, du er ikke i tvivl når den begynder på det.
Den starter i blomst efter ca. 3-4 uger hvis jeg husker rigtigt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]