Så skal jeg til at fastlagt mit grow. Jeg er nødt til at bruge autoflowering, da jeg smutter på højskole efter sommerferien, der skal det gerne være tørt og lidt røg i ferien vil heller ikke skade.
Der skal være 6-7 planter og det kommer til at forgå udenfor.
Mine valg er faldet på seedsman's autoflowering femi serie hvor dem jeg har i tankerne er markeret med blå:
Seedsman - Auto Blue FeminisedSeedsman - Auto Great White Feminised
Seedsman - Auto Kush Feminised
Seedsman - Auto Lemon FeminisedSeedsman - Auto Mini Gun Feminised
Seedsman - Auto Moscow Feminised
Jeg overvejer at bytte en af dem ud med en af de to nederste AK47 præget, da det også lyder som en heftig plante. Kom gerne med en kommentar til mine overvejelser.
Gødning:
Mine planter skal have gødning, men jeg er lidt lost på det marked. Jeg har kigget meget på mærket Canna, da de har nogle fantastiske dunke.
Spørgsmålet er bare hvilken slags jeg skal gå efter, da der er så mange at vælge imellem, eller om det overhovedet skal være Canna

NOTE: jeg er ikke presset på pengepungen.
Dyr:
Da jeg er klar over hvor glad dyr er for at spolere mit grow, vil jeg gerne vide hvordan jeg bedst beskytter mig mod dem. Umiddelbart vil tro at hønsenet omkring bedet vil være nok, men vil jeg også kunne forvente angreb oppefra? (det er i et skovområde)
Jeg håber at jeg får svar på mine sidste spørgsmål, ellers skal jeg nok vende tilbage med endnu en tråd