Hej Psy.
Jeg sad så småt og lurede efter noget gødning og et alternativ til hvid maling af vægge i grorum.
Produkter er der nok af, men nemme (evt. lokale) løsninger er der knap så mange af i forhold til. Med det mener jeg lokalt udbud af materiale i form af almene kædeforretninger eller planteskoler (osv osv, da der er forbud imod links til web/headshops)
Falcks brandtæpper har jeg kigget lidt på, og sølvpapir. Nogen bekræftelse på brandtæpperne og sølvpapiret? Har fundet en del negativ respons på sølvpapir, og ønsker blot en kort bekræftelse eller nye idéer som sagt.
Personligt hælder jeg mest til Flora-serien, nogen personlige erfaringer med dette produkt?
Lidt væk fra emnetitel -
Easy Kit 250W HPS + Sonlight HPS-TS 250W
Segmental Timer STEP 15min
6x Square Pot 6,5L - 18x18x23cm
ATAMI JANECOMIX Soil 50L
Eco Pack CELLMAX SOIL
PH Test Kit Liquid 20ml - PRO
Cellmax pH- 1L
6 planter, 1m2. (som anbefalet fra forhandler)
Kan det bruges til noget? Eller vil min idé med 100-200W CFL (veg) og så en 250-400W HPS (specifik bloom lys til bedre blomstring)
Det skal siges jeg helst ikke vil overskride 1m2 og 6 planter her i starten, men helst gerne vil op i en 400W hps pga fremtidige udvidelser.
Eller skal jeg tage den nemme løsning, og købe et 400W kit og kører veg+bloom i det med et par planter mere og lidt mere plads?
Hvad vil i anbefale?
Tak