Der er nogen positive effekter ved at dække en plante med en sort sæk, som er blevet sat for sent. Har dog ikke selv prøvet teknikken endu, men overvejer to af min hunplanter skal have turen....
1. Du kan fremprovokere at planten går i blomst ved at have den dækket til i et par dage.
Hvis den står for længe med dække kan den hermafroditte og blive til en Faggy-han plante. Så det er en hårfin balance.
Står selv og skal have dækket to hun Kush# over for at fremprovokere dem i blomst!!
(på forsøgsstadie, men hey; prøver man ikke noget nyt lærer man aldrig) (Jeg kan lige vende tilbage med hvor lang tid de skal dækkes til-wbrb)Jeg satte mine Kush" damer en månede for sent, og det har åbenbart haft
meget at sige (er selv lidt rookie endnu

)...!
Men den ene, ud af de tre, jeg har har sat en massefine buds og de dufter godt

Så den skal jeg nok få lidt skud på, men får ikke fuldt udbytte pga. den alt for sene såning...Desværre

Men så ved jeg det til næste år. Gode råd er dyre!!!
MEN-Jeg har dog garderet mig med nogle autoflower arter som sætter blomst uanset lysintervaller og de er hurtigt til at skyde (og mine 5damer er godt på vej

) Jeg bruger arten, autoflower-kendissen som har vundet et utal af priser= "Pandora"....Det er en superfed autoflower-sort !! Prøv Den...
.....Og så er den klar til at høstes på ca 60-70dage mener jeg

Pretty fucking fast