Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 06:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Yes- Idiot dyrkning... Jeg har en ret stor White Widow, som jeg har glemt at give luft, så nu er den meget tynd..
Jeg plantede den d. 6. feb. 2011, og stod i growhouse indtil det blev nogenlunde vejr udenfor. Siden har den stået i min stue, og haft det godt - troede jeg,

Planten er godt og vel 6 måneder gammel, og den er meget tynd.. Kan den reddes, ved at give den masser af luft i form af en ventilator??
Har ikke tænkt mig at sætte den i growhouse igen, og efter alt at dømme, skulle den meget gerne gå i blomst omkring den 25 september..

Jeg ville jo helst gerne have, at den kunne holde til at få "Frugter".

Her er lige et billede af bæstet:

http://massofthedead.com/SAM_1362.JPG

Jeg har udelukkende brugt: Advanced Hydroponics of Holland som gødning.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
Det du kan gøre er at købe dig en blomserpind eller 2 som planten kan læne sig op af, imens du forsøger at rette den allerede skadet plante lidt op.. dvs.. giv den masser af vind..

Når engang planten begynder at blomstre kan du så benytte dig at opbinding.. altså hjælpe planten ved hjælp af noget snor, til at holde grenene oppe..

Medlem

MaximumG skrev:
Det du kan gøre er at købe dig en blomserpind eller 2 som planten kan læne sig op af, imens du forsøger at rette den allerede skadet plante lidt op.. dvs.. giv den masser af vind..

Når engang planten begynder at blomstre kan du så benytte dig at opbinding.. altså hjælpe planten ved hjælp af noget snor, til at holde grenene oppe..

Ligesom tomatplanter! Smart - tak for tippet :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]