Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 17:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hey growers.

Jeg overvejer hver dag hvordan jeg har tænkt mig at lave mit første inde hygge grow.
Jeg har det sådan lidt at jeg gider ikke gro og kun få småtteri på 50g ud af det. for det når vi (5 drenge) at ryge inden næste grow er klar. Så overvejer meget kraftigt at gå i krig med noget hydro :D
MEN til et lille grotelt på 1x1 som det nok bliver, hvor jeg har overvejet 9 potter med hydro, bliver det ekstrem dyrt.. Sådan et set koster knaster, og fåes ikke lige frem billigt? :(

Når jeg kigger rundt i trådene syntes jeg det er lidt svært at finde en virkelig GOD guide til at lave et hydro anlæg.
Er der nogle som kan hjælpe mig lidt her? For 4000kr for en omgang hydro syntes jeg er dyrt. Det er jo tros alt bare 9 potter og en stor vand beholder med pumpe? :)
Og så har jeg læst nogle steder at de giver deres planter vand 2-5 gange om dagen i 15 min. Kan pumperne indstilles til det? eller hvordan fungere det..

Moderator
Brugeravatar

Det behøver ikke at være så dyrt. Nogle spande med låg, en luftpumpe, netpotter og noget leca så har du et DWC system. Det koster dog lidt i målings udstyr, men du burde nok kunne få et godt pH og EC-meter til omkring en 500,- stykket.

Her er en oversigtsguide til forskellige hydro systemer og hvordan man kan lave dem selv: http://community.dcfonline.dk/index.php ... 42&start=0

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: midtjylland
Tag og kig på hydrosystemer fra nutriculture, de er til at betale og så virker det fint. De har ikke det store udvalg i DK, så bestil det fra et andet sted i europa.

Medlem

Tak for svarene :)

Tror jeg vil gå i krig med at bygge mit eget til den tid. Det bliver et større projekt, når jeg har tænkt på 9 potter, for at adskille dem fra hinanden.

Medlem

hvad skal det gøre godt for med det billed
Billede

giver det større planter elller

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]