Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 12:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Halløjsa!

Jeg søger en plante der kan nå at blive færdig omkring Juni, har en udestue som de kan stå i indtil frosten er væk og som passer perfekt med at der er sol hele dagen.
Men tænkte lidt på en plante som Lowrider, der ikke tager så lang tid. Men ville så hører om der var nogle bedre krydsninger der er bedre eller i har erfaring med :wink:

Nogle gode forslag ?? :D

Senest rettet af Polskepatter 12 mar 2011 14:45, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
tror de har en rimeligt hurtig auto

Junior medlem

Ja har kigget lidt. btw så skal den helst være sativa domineret? nogle forslag til sådan en plante? (:

Moderator
Brugeravatar

Generelt er markedet ret umættet for sativa dom. auto sorter, SAS, som MaximumG snakker om er kun 10% sativa.

Jeg har ikke personlig erfaring med andre auto's end Lowryder, og den synes jeg ikke er tiden/pengene værd. Så hellere fat i nogle stabile kryds, hvis det absolut skal være autoflowering.

Lowryder #2 er krydset med santa maria, som er sativa domineret, og ret så udbredt, men hvis du kan få fat i den, ville jeg ud fra hvad jeg har læst, og set af billeder anbefale Short Term Amnesia fra 'dutch breed' det er Soma Seeds Amnesia Haze x Joint Doctors Lowryder. Ellers er der en masse mere eller mindre ens AK47 kryds med lowryder, men de er nok ikke meget mere sativa domineret, end SAS.

Junior medlem

Så er der købt Short Term Amnesia, Hazy Daze, og Lowrider mint free som bonus.. Tænkte på, tror du jeg kan starte Short Term Amnesia i min udestue nu, den er sydvendt men der er jo ikke helt så meget sol lige pt. og kan den egentlig gro udendørs tror du, hvis jeg passer lidt på dem? evt. hvis jeg starter dem op med en lille pærer der kan sørge for en masse lys til her i starten bare indtil solen kigger frem?`?

Mvh PP

Moderator
Brugeravatar

Ja, det kan du da, jeg ville nok vente lidt til der kommer nogle flere lystimer, den tager trods alt kun en 10-12 uger fra frø til høst.

Det jeg ville bekymre mig mest om ved STA udendørs, er mugpotentialet, det er nogle rimelige kompakte skud den laver, ellers burde det være problemfrit at dyrke dem udendørs.

Junior medlem

Okay godt nok, tænkte nemlig også på at det måske ville blive lidt bedre når der kommer mere lys og så må jeg lige tage dem ind når de varsler de store regnskyl.
Mange tak for de hurtige svar!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]