Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 12:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 68 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Grunden til det er slettet, er at lige efter server skift tog de kun en backup 1 gang om dagen, og hvis serveren så crashede efter det, vil alle posts osv blive slettet.
Nu tager de så backup 5 gange om dagen.
Men hvis du vil blive pigefornærmet over det, så er det sku bare hammer ærgeligt, ellers fed tråd.

:joint:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
Som jeg siger.. så kan i jo bare sende mig en PM, hvis i vil ha en update ;) ..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
MaximumG skrev:
Som jeg siger.. så kan i jo bare sende mig en PM, hvis i vil ha en update ;) ..

Er der ikke mere arbejde i det? ;D
Men skriv endelig hvor meget du høster herinde! ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

egentligt ikk, for jeg tager stadig billeder af projektet til min egen "håndbog" ;) .. så de ligger klar til dem der nu vil se dem.. hvis de har interesse i det selvfølgelig..

skal nok vende tilbage med afslutningsresultatet.. har bare opgivet at smide billeder op, da jeg ikk gider spilde min tid ;).. kan være jeg opdatere tråden ligepludselig.. hvem ved..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

God info at tage med omkring Dragonhaze, er at når man skifter over fra vegge til blomstring, vil man bemærke at grenene langsomt begynder at blive røde, hvilket vil sige at den rent faktisk godt kan trække mere gødning end hvad "anbefalet" er.. jeg holder mig dog til anbefalet doser fra min fabrikant, men jeg har været inde på deres hjemmeside og kan se at de efter lanceringen af deres produkt, også har lavet en NY model af deres gødningsskema, som også kunne tyde på at de selv er blevet opmærksomme på "problemet" ..

Dette betyder på pænt dansk, at du godt KAN dyrke med de "nuværende" anbefalinger altså fra det gamle skema (som følger med pakken når man køber den) men at man SAGTENS kan give den mere gødning.

Mine grene er hvertfal så småt ved at blive lidt rødlige i det og jeg følger som sagt den gamle anbefalede dosis. Nu hvor den er snart 5 uger henne i blomst (på lørdag starter uge 6) har jeg også fået mit første visne blad.. som er et tegn på at den er begyndt at trække næringstoffer ud af de nederste blade for at producere større topskud! :) .. såå.. jeg kunne jo selvfølgelig bare give den lidt mere af veggegødningn og så rette op på det, men jeg vil ikke til at rode med hjemmefixet doser.. ikk nu.. ikk så sent i forløbet..

Har lige tjekket med microskop idag også og de øverste trichs er allerede ved at være godt mælkehvide.. ca 1% af pastillerne er blevet rødlige.. og hårende (ved øje) er så småt gået fra at være hvide til mere hvidgulige i det.. altså en form for mættet hvid med et skær af røggul i sig.. og de dufter nu! .. sindsygt meget.. især hvis man røre ved dem, så sidder lugten på fingrene i de næste mange timer..

overvejer stadig om jeg skal smide billeder op, men syntes lidt det gir ingen mening, i og med at tråden rent faktisk er død..

Så vil jeg næsten hellere bare lige smide et slutresultat med højde og bredde, høstresultat, og så måske et billede eller 2 af planten som den ser ud når den er høstklar.

Medlem

Geografisk sted: 2900 happiness?
Vil da gerne se billeder :)

men du skal da helt klart smide slutresultatet op

Medlem

Billeder! også af slutresultatet :D

Moderator
Brugeravatar

@WOOKIE
Prøv at se Manzes svar for oven af siden, det er forklaringen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 68 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]