Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 18:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

har en plante der bliver lysegrøn i toppen det er som om det også er begyndt at sprede sig til sideskudene planten er spired i rockwool om planted om i rockwool 1 gang har efterfølgende stået 14 dage er blevet ca 40 cm høj fået sideskud på ca 2-4 cm for 2 dage siden stilled jeg den i leca jeg køre med selvanding aquaponnic .. ph normal 5.8 men da jeg tjekket i dag var den over 7 så lecaen må have indholdt meget base jeg har nu bragt ph tilbage til normal men er der nogen der ved om det måske er ph der er skyld i farve ? stamme og bæreblade er fine og grønne undtagen i toppen .. jeg har desuden en mindre plante der køre på samme vandingsanlæg og den er også blevet en smule lys

er der evt en der har mod på at forklare hvordan man ligger billeder på siden ?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: North State :)
det kunne garranteret godt være pH'en den er gal med.. ?

For at ligge billeder herind skal du først oploade dem på en anden side som f. eks. http://www.imageshack.us/
Der får du et link til billedet som du ligger herind. Alt afhængi af hvilket link du vælger vil billedet blive vist som (billede, link, lille billede som link, osv osv osv osv )

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]