Eller evt en linktråd med guides til at dyrke, der er også denne grundige guide (som jeg først fandt forleden):
https://www.icmag.com/modules/Tutorials/Contents.htmRom blev ikke bygget på en dag, som rigtigt sagt, men spørgsmålet om der overhovedet er så stort et behov at bygge Rom, nu hvor Rom i forvejen findes.
Jeg har i hvert fald 13 brugbare bookmarks til guides om dyrkning af forskellig art, kan kun forestille mig at mange herinde, har mindst lige så mange. Får man linksne organiseret og navngivet, evt. med en nybegynder forklaring til, så er det relativt overskueligt, at få stablet på benene. Og i øvrigt rigtigt brugbart. Og hvis de er på engelsk, og ens kundskaber hertil, ikke er så gode, så kan man få google til at oversætte for en, til et nogenlunde forståeligt niveau.
Jeg kan godt stå for at organisere links og give en forståelig forklaring til dem, hvis det kan blive gjort sticky, hvor folk så kan tilføje links, evt. med forklaringer. Hvis den bare ryger nedad listen af topics, når der ikke bliver tilføjet indlæg til den, så er jeg ryger (læs doven

) nok til at jeg ikke synes det er indsatsen værd.